۱۲ مهر ۱۳۸۸، ۱۴:۵۷

انتشار کتاب‌ با شرایط ویژه در کانون پرورش فکری کودکان

انتشار کتاب‌ با شرایط ویژه در کانون پرورش فکری کودکان

انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت برپایی جشنواره یک‌ هفته با کانون کتابهای رسیده برای انتشار را با شرایط خاص بررسی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با جشنواره یک‌هفته با کانون که از 13 تا 19 مهر برگزار می‌شود تمامی نویسندگان، شاعران و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به غرفه انتشارات کانون در محل این جشنواره بدون داشتن اثر منتشر شده دیگر آثارشان را برای بررسی و چاپ به این انتشارات بسپارند.

 پیش از این داشتن آثار منتشر شده دیگر برای بررسی کتاب در انتشارات کانون از شرایط ویژه این واحد بود که برای اولین‌ بار و به مناسبت این جشنواره این شرط به مدت یک‌ هفته نادیده گرفته می‌شود.

بر اساس این فراخوان همچنین تصویرگران جوانی که مایل به همکاری با واحد گرافیک انتشارات کانون هستند با حضور در غرفه این انتشارات در ایام برگزاری جشنواره، نمونه آثار خود را برای بررسی کیفی به کارشناسان این واحد ارایه دهند. در صورت تایید کیفی آثار از این تصویرگران برای همکاری در تصویرگری کتابهای کانون دعوت می‌شود.

جشنواره یک‌هفته با کانون همزمان با جشنهای روز جهانی کودک از 13 تا 19 مهر در مرکز آفرینشهای فرهنگی و ‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

در این جشنواره، کانون با ارایه تمامی فعالیتهای فرهنگی، هنری و ادبی خود، با برگزاری برنامه‌هایی چون نمایش فیلم و تئاتر، کارگاههای هنری و سرگرمی، جشنها و مسابقات مختلف در دو نوبت صبح و عصر پذیرای کودکان، خانواده‌ها و هنرمندان است.

کد خبر 958268

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha