۱۲ مهر ۱۳۸۸، ۱۵:۵۴

بیستمین زندانی فلسطینی در ازای دریافت ویدئوی شالیت آزاد شد

بیستمین زندانی فلسطینی در ازای دریافت ویدئوی شالیت آزاد شد

رژیم صهیونیستی آخرین و بیستمین زندانی زن فلسطینی را در ازای دریافت ویدئوی "گلعاد شالیت" آزاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یدیعوت آحارونوت، رژیم صهیونیستی با آزادی آخرین زندانی توافق خود با حماس برای تحویل 20 زندانی زن فلسطینی در قبال دریافت یک ویدئو حاوی اطلاعات مربوط به نظامی این رژیم، را به اجرا درآورد.

بر این اساس "رودا حبیب" آخرین نفر از مجموع این 20 زندانی زن بود که پس از آزادی از زندان "شیکما" به نوار غزه منتقل شد. این زن 32 ساله فلسطینی مادر 4 کودک به اتهام تلاش برای دیدن آموزش نظامی دستگیر شده و مدتها در زندان "شارون" به سر برده و به تازگی به زندان شیکما منتقل شده بود.

این در حالی است که طبق گفته منابع اسرائیلی نام این زن فلسطینی در ابتدا جزو فهرست زندانیان برای آزاد شدن در قبال دریافت ویدئوی شالیت نبوده و مسئولان پس از آزادی "سراح ملکی" 15 ساله ناچار به تحویل وی به مقامهای حماس شده اند.

"رودا حبیب" دو سال پیش به اتهام کمک به یکی از بستگانش برای حمله استشهادی به نیروهای صهیونیست بازداشت شده و به زندان صهیونیستها منتقل شده و امروز در آخرین بخش از مبادله اسرای فلسطینی در ازای اطلاعات مربوط به زنده بودن شالیت آزاد شد.

گفتنی است در پی آزادی اسرای فلسطینی "سید حسن نصرالله" طی تماسی تلفنی این پیروزی را تبریک گفته و به قهرمانی نیروهای مقاومت فلسطین و در راس آن حماس که موجب وحدت و یکپارچگی آنان در مقابله با رژیم صهیونیستی شد ارج نهاد.

کد خبر 958335

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha