۱۴ مهر ۱۳۸۸، ۲۱:۲۰

اسماعیلی به مهر خبر داد:

برگزاری نخستین نشست دولت و مجلس/ هدفمند کردن یارانه ها محور گفتگوها

برگزاری نخستین نشست دولت و مجلس/ هدفمند کردن یارانه ها محور گفتگوها

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان گفت: نخستین نشست مشترک دولت و مجلس با محوریت لایحه هدفمند کردن یارانه ها شامگاه سه شنبه با حضور نمایندگان مجلس، رئیس جمهور و اعضای دولت دهم برگزار شد.

 نماینده گرمی درباره برگزاری نشست مشترک دولت و مجلس که امشب در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری واقع در خیابان  پاستور برگزار شد، اظهارداشت: این اولین دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت دهم بود.

ولی اسماعیلی با بیان اینکه همه نمایندگان مجلس برای حضور در نشست مشترک اعضای مجلس هشتم با دولت دهم دعوت بودند، افزود: رئیس جمهور پیش از این وعده ای برای دیدار مشترک دولت با مجلس داده بود که این دیدار امشب در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

وی محور اصلی نشست مشترک دولت و مجلس را لایحه هدفمند کردن یارانه ها عنوان کرد و افزود: علاوه بر دیدار مشترک نمایندگان و اعضای دولت در نشست امشب محور اصلی این دیدار بحث و گفتگو درباره لایحه هدفمند کردن یارانه ها در آستانه ارائه و بررسی آن در مجلس است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان ادامه داد: لایحه هدفمند کردن یارانه ها قرار است یکشنبه هفته آینده در مجلس بررسی شود.

این نماینده مجلس در مورد ارزیابی خود از برگزاری اولین نشست نمایندگان با دولت دهم گفت: به طور قطع برگزاری چنین نشست های مشترکی بین دولت مجلس علاوه بر این اینکه به افزایش سطح همکاری و مشارکت نمایندگان و دولت می انجامد در بهبود برنامه ها و پیشبرد بیش از پیش آنها تاثیر گذار است.

کد خبر 960023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha