۱۵ مهر ۱۳۸۸، ۱۲:۰۳

آرین منش خبر داد:

فضای انتقاد و پیشنهاد در جلسات دولت و مجلس باز شود

فضای انتقاد و پیشنهاد در جلسات دولت و مجلس باز شود

مشهد - خبرگزاری مهر: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: جلسات دولت دهم با مجلس هشتم که قرار است از این پس ماهانه برگزار شوند فرصت مناسبی برای بازگشایی فضای انتقاد و پیشنهاد هستند.

جواد آرین منش در گفتگو با خبرنگار مهر در مشهد افزود: هدف از تشکیل چنین جلساتی تعاون و همگرایی بیشتر میان مجلس و دولت و تلاش در جهت رفع مشکلات کشور است، بنابراین زمینه انتقاد و پیشنهاد باید در آن فراهم باشد.

آرین منش افزود: اگر این جلسات که قرار است به صورت ماهیانه برگزار شود باید حالت کاربردی و دور از تشریفات داشته باشد و به دور از تعارف همه انتقادات و پیشنهادات به دولت منتقل شود که این امر بدون شک در حل مشکلات بزرگ کشور کمک خواهد کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با اشاره به مباحث مطروحه در جلسه شب گذشته تصریح کرد: ضرورت اجرای دقیق اصل 44 قانون اساسی، راههای تعامل مطلوب دولت و مجلس و ضرورت تقویت معاونت های پارلمانی برای پیگیری مطالبات و پیشنهادات نمایندگان مجلس به دولت از مباحث مهم مطرح شده بود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس به سخنان رئیس جمهور اشاره و تاکید کرد: دکتر احمدی نژاد گزارشی از مجمع عمومی سازمان ملل ارائه و همچنین انتظارات دولت از مجلس به خصوص در مورد لایحه هدفمند کردن یارانه ها را بیان کرد.


 

کد خبر 960254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha