۱۸ مهر ۱۳۸۸، ۱۳:۰۸

مجید غفوری:

استان کرمانشاه پتانسل کاهش نرخ بیکاری تا 8 درصد را دارد

استان کرمانشاه پتانسل کاهش نرخ بیکاری تا 8 درصد را دارد

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: استاندار کرمانشاه گفت: با تلاش مسئولان و سرمایه گذاری های انجام شده، خوشبختانه نرخ بیکاری استان هم اکنون به 10.2 درصد رسیده و با توجه به ظرفیتها و پتانسیلها، امکان کاهش تا هشت درصد در برنامه پنجم وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمانشاه، مجید غفوری پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای ادارای شهرستان هرسین، با اشاره به پیشینه اسلامی و تاریخی مردم این شهرستان اظهار داشت: شهرستان هرسین دارای ریشه ای اصیل و قوی در اعتقادات اسلامی است،لذا خدمت به مردم این شهرستان برای مسئولان و مدیران یک توفیق و افتخار است.

 

وی همچنین با اشاره به حضور و مشارکت حداکثری مردم شهرستان هرسین در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: حضور 85 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات اخیر به معنای تجدید میثاق مردم شهرستان با نظام و ولایت است، لذا جا دارد از مدیران و مسئولان استان بخواهیم که عزم و تلاش خود را برای خدمت بیشتر و گسترده تر به چنین مردمی دوچندان کنند.

 

غفوری با اشاره به پتانسیلهای موجود شهرستان هرسین گفت: شهرستان هرسین دارای ظرفیت ها و امکانات بسیار خوبی است، لذا مدیران باید با استفاده و بکارگیری این امکانات به فکر تحول و شکوفایی بیش از پیش این شهرستان باشند.

 

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به وجود فضای همدلی و همکاری بین شورای شهر و شهرداری اظهار داشت: خوشبختانه فضای کاری خوبی بین شورای شهر و شهرداری هرسین برای خدمت به مردم وجود دارد.

 

غفوری همچنین از شهرداری هرسین خواست تا نسبت به ارتقای درآمدزایی خود با اجرای اموری چون به روز کردن عوارض، اجرای ماده 100 و.. اقدام کند و موانع و پیچ و خمهای اداری را در راستای ارائه مجوزها، صدور پروانه و تکریم ارباب رجوع به حداقل برساند.

 

استاندار کرمانشاه در ادامه از مدیران دستگاههای اجرایی استان خواست با همکاری، همدلی و استمرار روحیه مردمداری و مسئولیت پذیری ضمن ارتباط با مردم، تمام تلاش و کوشش خود را برای حرکت در مسیر تحول آفرینی و توسعه استان بکار گیرند.

 

125 پروژه طی سال گذشته در شهرستان هرسین افتتاح شد

 

در ادامه فرماندار شهرستان هرسین نیز به بیان گوشه ای از عملکرد دولت در یکسال گذشته در این شهرستان پرداخت و گفت: در یکسال گذشته 125 پروژه عمرانی، خدماتی، صنعتی، تولیدی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 380 میلیون تومان در این شهرستان افتتاح شده است.

 

بهمن قربانی با بیان اینکه در سال جاری نیز مبلغ هشت میلیارد و 500 میلیون تومان به شهرستان برای اجرای 113 طرح اختصاص یافته است، مهمترین این طرحها را دبیرستان 15 کلاسه هرسین، احداث فنی و حرفه ای هرسین، احداث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیستون، کتابخانه عمومی شهرهای هرسین و بیستون، مطالعه و اجرای بند کانال قعله کنجوان، احداث شهرک صنعتی هرسین و ... نام برد.

 

جلسه شورای ادارای شهرستان هرسین با حضور شعبانی و زمانی نمایندگان مردم کرمانشاه و هرسین در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار این شهرستان و جمعی از مدیران استان و مسولین محلی در محل فرماندار این شخرستان برگزار شد.

کد خبر 961892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha