۲۱ مهر ۱۳۸۸، ۱۶:۵۰

سلامی:

ایران برخلاف تصور دشمنان شکست ناپذیر است

ایران برخلاف تصور دشمنان شکست ناپذیر است

اراک - خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان قصد ناکارآمد جلوه دادن ایران را دارند گفت: ایران برخلاف تصور غلط دشمنان مستحکم، قوی و شکست ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار مهر در اراک، سردار حسین سلامی ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه روح الله استان مرکزی، افزود: با توجه به اینکه دشمن در تلاش برای ناکارآمد نشان دادن ایران است ما باید برعکس این موضوع را ثابت کنیم و نسبت به عملیات روانی، پوچ‌سازی و تهی‌سازی دشمن که مدلی سنتی و تکرار شدنی است بی توجه باشیم

وی ایران اسلامی را ولایی، سربلند، مستقل و غیروابسته خواند و گفت: شرط استمرار عزت و سربلندی ایران، دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است.

سلامی عزت ایران اسلامی را منحصر به فرد و مثال زدنی عنوان و اضافه کرد: ایران در مسیر روشن و افق های بلند حرکت می کند و در تراز بالای قدرت جهان قرار دارد.

وی اضافه کرد: ایران در جنگ هشت ساله از استقلال خود دفاع کرد و هرگز از شوکت ظاهری امپراتوری‌های زمان نهراسید و آزادی‌ طلبی را در جهان اسلام ایجاد کرد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ایران نقطه ثبات منطقه است و هیچ معادله ای بدون او در منطقه قابل حل نیست.

سلامی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مقاومت بسیج دو سازمان اثرگذار و دو بنای عظیم است گفت: تهاجم روانی، سیاسی و امنیتی دشمن بر سپاه و بسیج به عنوان دو یادگار ماندگار و ارزشی امام راحل متمرکز شده است که با اعتماد ملت به این دو نهاد و همراه با سایر نیروهای مسلح در صحنه انقلاب اسلامی ادامه حیات خواهد یافت.

وی افزود: دفاع از انقلاب اسلامی مسئولیت بزرگ دینی و ملی است و با فداکاری و وفاداری می توان فرهنگ ایثار و شهادت را به نسلهای بعدی انتقال دهیم.

گفتنی است  در این مراسم از زحمات و تلاش‌های سیدمحمد تقی شاهچراغی فرمانده سابق سپاه روح‌الله استان مرکزی تقدیر و غلامعلی ابوحمزه به عنوان فرمانده جدید این سپاه معرفی شد.

کد خبر 964271

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha