۱۰ آبان ۱۳۸۸، ۱۳:۲۷

رئیس پلیس جدید پاسگاه انتظامی صحن مطهر معرفی شد

رئیس پلیس جدید پاسگاه انتظامی صحن مطهر معرفی شد

مراسم معارفه سروان سعیدی رئیس پلیس جدید پاسگاه انتظامی صحن مطهر روز شنبه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این مراسم شهردار حرم مطهر امام خمینی (ره) طی سخنانی گفت: مقوله امنیت در تنها آرامستان فعال و متمرکز شهر تهران خواسته به جای تمامی مراجعان داغدار و زائران قبور مطهر شهدا بوده که در ساعات مختلف شبانه روز و در تمامی ایام سال به این مکان می آیند و آنچه بنده تاکنون مشاهده نموده ام این بوده که انصافاً نیروهای خدوم انتظامی خدمات قابل قبولی دراین مکان ارائه می دهند.

مهندس فاضل در ادامه گفت: بی تردید روح معنوی حاکم بر آستان مقدس امام خمینی(ره) و گلزار شهدا تاثیر بسیار خوبی بر کارکنان از صنوف مختلف در این مکان مقدس گذاشته و به طوری که روحیه و خلقیات نیروهای خدوم مسئول در بهشت زهرا (س) و حرم مطهر امام خمینی (ره) موید این تاثیر مثبت است.

در ادامه مراسم سرهنگ طباطبایی سرکلانتر شهرری و جنوب تهران نیز ضمن تبریک انتصاب مدیر عامل جدید سازمان گفت: ارائه یک بسته خدماتی مناسب در زمینه های مختلف که موضوع تامین محیطی نیز بخشی از آن باشد مستلزم ارتباط تنگاتنگ همه عوامل و نیروهای خدوم بوده که خوشبختانه مدیرعامل جدید سازمان بهشت زهرا (س) از هنگام شروع خدمت تا کنون نشان داده که به خرد جمعی و مشارکت مردمی ارج گذاری حقیقی دارد.

سرهنگ طباطبایی آمادگی نیروهای خدوم ناجا و پشتیبانی قضائی از فعالیت ها و خدمات مورد نیاز مردم که در سازمان بهشت زهرا(س) و حرم مطهر امام خمینی(ره) ارائه می شود را اعلام کرد.

مهندس فاضل شهرداری حرم مطهر امام خمینی (ره) در انتها با تقدیم لوح یادبود و اهدای هدایایی از خدمات صادقانه سرگرد منصوری رئیس پلیس پاسگاه انتظامی صحن مطهر که پس از 30 سال خدمت صادقانه به افتخار بازنشستگی نائل آمده قدردانی کرد.

کد خبر 974840

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha