۲۲ آبان ۱۳۸۸، ۱۲:۲۱

جایزه سیسیل ب. دمیل به اسکورسیزی اهدا می‌شود

جایزه سیسیل ب. دمیل به اسکورسیزی اهدا می‌شود

جایزه سیسیل ب. دمیل در شصت و هفتمین دوره مراسم سالیانه اهدای جوایز گلدن گلوب به پاس تلاش خیره‌کننده در صنعت سرگرمی به مارتین اسکورسیزی اهدا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکرین دیلی اعلام کرد مراسم سالیانه اهدای جایزه گلدن گلوب روز 17 ژانویه با اجرای ریکی جرویز برگزار می‌شود و اعضای هیئت مدیره انجمن رسانه‌های خارجی هالیوود درباره اهدای جایزه سیسیل ب. دمیل تصمیم می‌گیرد. خبر اعطای جایزه ویژه امسال به اسکورسیزی را ورا فارمیگا در کنفرانس خبری روز 12 نوامبر اعلام کرد.

اسکورسیزی پیش از این دو جایزه گلدن گلوب بهترین کارگردانی را برای فیلم‌های سینمایی "مردگان" و "دار و دسته نیویورکی" دریافت کرده و چهار برای کارگردانی "کازینو"، "عصر معصومیت"، "رفقای خوب" و "گاو خشمگین" و یکبار برای فیلمنامه "گاو خشمگین" به همراه نیکلاس پیلگی نامزد این جایزه معتبر شده است.

پارسال انجمن رسانه‌های خارجی هالیوود جایزه افتخاری سیسیل ب. دمیل را به استیون اسپیلبرگ اهدا کرد و از دیگر برندگان قبلی این جایزه می‌توان به وارن بیتی، آنتونی هاپکینز، رابین ویلیامز و مایکل داگلاس اشاره کرد.

اسکورسیزی بنیانگذار و رئیس موسسه غیر انتفاعی بنیاد فیلم است که در عرصه حفظ آثار تاریخ سینما فعالیت می‌کند. نامزدهای شصت و هفتمین دوره مراسم سالیانه اهدای جوایز گلدن گلوب روز 15 دسامبر اعلام می‌شود.

کد خبر 982214

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha