۱۳ آذر ۱۳۸۸، ۱۷:۱۰

داود مهابادی:

مقاومت در خارج از خانه بهتر بازی می‌کند/ هر بازی برای ما فینال است

مقاومت در خارج از خانه بهتر بازی می‌کند/ هر بازی برای ما فینال است

سرمربی تیم فوتبال مقاومت سپاسی شیراز گفت: بازیکنان این تیم به واسطه کیفیت بهتر چمن سایر ورزشگاهها نسبت به حافظیه شیراز عملکرد بهتری را در خارج از خانه دارند.

به گزارش خبرنگار مهر در شیراز، داود مهابادی پس از پیروزی عصر جمعه تیمش مقابل تیم پیکان در جمع خبرنگاران افزود: چمن ورزشگاه حافظیه در این فصل کیفیت مناسبی دارد ولی امیدواریم چمن این ورزشگاه نیز مانند سایر ورزشگاههای دیگر شهرها شرایط بهتری را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بازی مقاومت در مصاف با تیم ها هیچ تفاوتی ندارد چرا که بازیکنان ما به هر بازی به چشم یک فینال نگاه کرده وسعی می کنند از همه مسابقات برنده بیرون بیایند.

سرمربی تیم مقاومت سپاسی با اشاره به بازی امروز این تیم مقابل پیکان نیز تصریح کرد: در شروع مسابقه حریف بازی بسته را در دستور کار خود قرار داد از این رو مقاومت در نیمه اول فقط 20 دقیقه به بازی تسلط داشت که البته در این میان دو فرصت گل را نیز از دست داد.

مهابادی ادامه داد: در نیمه دوم نیز تیم مقاومت به بازی تسلط مناسبی داشت و طی آن بازیکنان توانستند با ارسال توپ از جناحین به مرکز خط دفاعی حریف، به گل دست یابند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان مقاومت در مصاف با حریف فوتبال با هوش و ذکاوتی را انجام دادند از خط دفاعی تیم خود ابراز رضایت کرد وگفت: اما داور در این بازی یک پنالتی صد درصد را به سود مقاومت نگرفت. کمک داورها نیز چند صحنه درست را آفساید اعلام کردند.

دیدار تیم های فوتبال مقاومت سپاسی شیراز و پیکان قزوین عصر جمعه در ورزشگاه حافظیه شیراز با پیروزی یک بر صفر شیرازیها به پایان رسید.

کد خبر 994862

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha