۱۶ آذر ۱۳۸۸، ۱۴:۵۶

تولید اولین نشریه الکترونیک دامپزشکی کشور در دامپزشکی خراسان رضوی

مشهد - خبرگزاری مهر: مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی از رونمایی اولین نشریه الکترونیک دامپزشکی کشور تحت عنوان آشنایی با دامپزشکی در اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، دکتر محسن دستور پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای پاسخگویی به شهروندان و سئوالات مخاطبان دامپزشکی، تولید این نشریه با بهره گیری از عناصر صدا، فیلم، عکس و متن به عنوان یک نرم افزار چند رسانه ای، اولین گام در عرصه پهره گیری از رسانه های دیجیتال در دامپزشکی است.

مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی، حرکت در مسیر اهداف دولت الکترونیک، ایجاد ارتباط آسان با مخاطبین و پرهیز از انتشار کتب و نشریات کاغذی متعدد در این جهت را به عنوان اصلی ترین اهداف انتشار این نشریه دیجیتال یاد کرد.

وی افزود: روند رو به رشد چاپ انواع کتاب و کتابچه عملکرد که با هزینه بالا تولید و تجدید چاپ می گردند این مجموعه را بر آن داشت تا با توجه به بروزرسانی راحت این چنین کارهایی، هزینه پایین انتشار و تنوع موضوعات درج شده در آن نسبت به تهیه آن اقدام کند.

دستور افزود: این مجموعه دیجیتال دارای اطلاعات جامعی از قبیل آشنایی با دامپزشکی، ویژگی های فرآورده های خام دامی سالم، معرفی بیماری های مشترک بین انسان و دام، معرفی بیماری های واگیر دامی، قوانین و مقررات دامپزشکی، گالری فیلم و عکس و ... است و با توجه به عدم ارائه آمار مربوط به سال خاصی، می تواند به عنوان منبعی معتبر برای سال ها جهت مخاطبین دامپزشکی قابل استفاده باشد.

کد خبر 995697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha