۲۰ آذر ۱۳۸۸، ۱۲:۲۵

زنده‌نام در گفتگو با مهر:

2200 دقیقه نمایش رادیویی برای ماه محرم تهیه شد

2200 دقیقه نمایش رادیویی برای ماه محرم تهیه شد

مدیر مرکز هنرهای نمایشی رادیو از تولید 2200 دقیقه نمایش برای پخش در ماه محرم از رادیوهای تهران، جوان، ایران، البرز و فرهنگ خبر داد.

محمود زنده‌نام درباره تولیدات مرکز هنرهای نمایشی رادیو برای پخش در ماه محرم به خبرنگار مهر گفت: برای این ماه 2200 دقیقه نمایش‌های رادیویی متنوع تهیه کرده‌ایم که از شبکه‌های البرز، تهران، جوان، فرهنگ و ایران روی آنتن می‌روند. برخی نمایش‌ها تک قسمتی و بعضی در قالب مجموعه تهیه شده است.

وی در ادامه افزود: برای دهه اول محرم رادیو البرز 10 نمایش تک قسمتی و برای دهه دوم یک مجموعه 10 قسمتی "چشمه‌ساران" را آماده کرده‌ایم. برای شبکه تهران هم دو مجموعه شش قسمتی در نظر گرفته‌ایم. یکی از مجموعه‌ها با نام "روز واقعه" نوشته بهرام بیضایی و کارگردانی عمرانی و دیگری با نام "نسخه‌ها در باد" به نویسندگی علی جولایی و کارگردانی ایوب آقاخانی تهیه شده است.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی رادیو خاطرنشان ساخت: برای رادیو ایران سه مجموعه پنج قسمتی به سردبیری مهدی شرفی تهیه کرده‌ایم. محوریت نمایش‌ها حضور زن در واقعه کربلا، واقعه عاشورا و گریز واقعه عاشورا و دفاع مقدس است. برای رادیو فرهنگ هم یک مجموعه 14 قسمتی به سردبیری نادر برهانی مرند و نویسندگی سعید تشکری تولید کردیم. برای رادیو جوان هم چند نمایش تک قسمتی به سردبیری فاطمه دلیری، مرضیه رشیدبیگی و زهره سطوت آماده کرده‌ایم.

زنده‌نام در پایان افزود: روزانه حدود سه ساعت نمایش پخش می‌کنیم. تولیدات امسال مرکز هنرهای نمایشی رادیو به مناسبت ماه محرم نسبت به پارسال رشد داشته است.

کد خبر 996394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha