۱۸ آذر ۱۳۸۸، ۱۰:۴۰

کرمی در گفتگو با مهر:

سوگواره نمایش محرم در فرهنگسراهای تهران برگزار می‌شود

سوگواره نمایش محرم در فرهنگسراهای تهران برگزار می‌شود

مدیر مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری دومین سوگواره نمایش محرم در دهه اول ماه محرم در فرهنگسراهای شهر تهران خبر داد.

شهرام کرمی در این باره به خبرنگار مهر گفت: دومین سوگواره نمایش محرم در دهه اول ماه محرم در سطح فرهنگسراها برگزار خواهد شد. این سوگواره شامل اجرای 10 گروه تعزیه است که نیمی از طرف ما و نیمی از طرف فرهنگسراها انتخاب می‌شوند و یک نمایش صحنه‌ای نیز با موضوع مناسبتی در این ایام در فرهنگسرای بهمن به صحنه می‌رود.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: یکی از تعزیه‌های درنظر گرفته شده ویژه بانوان است که در فرهنگسرای بهمن اجرا می‌شود. همچنین یک نمایش سیار ویژه کودک و نوجوان نیز در مکان‌های ویژه کودک نظیر مهدها و مکان‌های فرهنگی هنری دیگر اجرا می‌شود. 

وی درباره فرهنگسراهای میزبان دومین سوگواره نمایش محرم گفت: پارسال اولین سوگواره در چهار فرهنگسرا برگزار شد و امسال 10 فرهنگسرا نظیر فرهنگسرای بهمن، بهاران، خاوران،‌ معرفت و پایداری میزبان این سوگواره خواهد بود. در صدد هستیم تا در صورت امکان نشست تخصصی هم برای تعزیه در قالب برنامه‌های این سوگواره برگزار کنیم.
کد خبر 996908

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha