۲۴ آذر ۱۳۸۸، ۱۰:۳۰

سنندجی به مهر خبر داد:

برخورد با متخلفان افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی

برخورد با متخلفان افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از برخورد با متخلفان افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی در تهران خبر داد.

پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هیچ راننده تاکسی اجازه افزایش نرخ کرایه را ندارد و شهروندان باید متخلفان را به سرعت معرفی کنند.

این اظهارات درحالی از سوی سنندجی مطرح می شود که رانندگان تاکسی به دلیل کاهش سهمیه بنزین از سوی ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور و اعتراص نسبت به این مسئله در تهران نرخ کرایه را افزایش داده اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تاکید کرد که نرخ کرایه تاکسی ها گران نشده و نرخ مصوب خطوط تاکسیرانی تهران در پایتخت هیچ تغییری نکرده است.

سنندجی خاطرنشان کرد: سیستم نظارتی سازمان نرخ کرایه تاکسیها و عملکرد رانندگان تاکسی را به طور دائم در سطح شهر کنترل می کند.

این مقام مسئول در شهرداری تهران از شهروندان تهرانی در خواست کرد که در صورت مشاهده تخلفات دریافت اضافه کرایه، مراتب را با ذکر مشخصات کامل،‌ محل فعالیت،‌ زمان، ‌شماره تاکسی و مبلغ کرایه اضافه دریافت شده به سامانه 1888 اطلاع دهند.

بر پایه این گزارش، سهمیه سوخت تاکسی های بنزین سوز 150 لیتر، مسافربر شخصی بنزین سوز 250 لیتر و خودروهای آژانس بنزین و دو گانه ‌سوز هر کدام 100 لیتر نسبت به دوره قبلی کاهش یافته است.

کد خبر 999159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha