۱۲ اسفند ۱۳۸۵، ۱۶:۴۰

شبکه تهران به بینندگان "هدیه شب عید" می‌دهد

شبکه تهران به بینندگان "هدیه شب عید" می‌دهد

فیلم تلویزیونی "هدیه شب عید" به کارگردانی وحید نیکخواه‌ در ایام نوروز از شبکه تهران پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم تلویزیونی "هدیه شب عید" به تهیه کنندگی بهروز مفید تولید شده و داستان آن از آنجا شروع می‌شود که لیلا، سارا، سعید و علی تلاش می‌کنند شب عید و هنگام تحویل سال کنار پدر و مادر خود باشند. از سوی دیگر لیلا تلاش می کند پدرش عید را به جای زندان در خانه خود باشد ... در این فیلم آزیتا لاچینی، حسن اسدی، شبنم مقدمی، نیلوفر محمودی، فرحناز منافی‌ظاهر، انوش فاطمی، بهروز قادری و نگار نیکخواه بازی می‌کنند.

محمدرضا نجفی مدیر تولید، بابک بذرافشان مدیرتصویر و نور، سعید آهنگرانی طراح صحنه و لباس، علی عابدینی صدابردار، آرمین اسماعیلی طراح گریم و فرحناز جمشیدی منشی صحنه با این پروژه همکاری دارند.

پخش مجموعه تلویزیونی "سلام" به کارگردانی محمدرضا فرزین و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در 90 قسمت از چند روز دیگر از شبکه تهران شروع می شود. در این مجموعه شهروز ابراهیمی، مونا فرجاد، مهسا کرامتی، ارژنگ امیرفضلی، ابوالفضل همراه، علی سلیمانی و رضا عمرانی بازی می کنند. قسمت های ویژه این مجموعه هم در ایام نوروز پخش می‌شود.

مجموعه "سلام" به مناسبت پیامبر اکرم (ص) و بر اساس احادیث و سخنان آن حضرت تهیه شده است. سرپرست نویسندگان فرهاد توحیدی و گلاب آدینه بازیگردانی را برعهده دارند. این مجموعه با مشارکت نیروی انتظامی تولید می‌شود.

مجموعه تلویزیونی "بدلکاران" هم هر شب در ایام نوروز ساعت 21 از شبکه تهران پخش می‌شود. در این مجموعه 13 قسمتی تکنیک‌های به کار گرفته شده در صحنه‌های اکشن و پرخطر از پشت صحنه فیلم‌ها و سریال‌های سینمایی و تلویزیونی چون "هشدار برای کبرید 11" که پیمان ابدی به عنوان بدلکار حضور داشته، می‌پردازد.

مجموعه "قشقرق" به تهیه‌کنندگی محمد صالحیان در ایام نوروز از شبکه تهران روی آنتن می‌رود. این مجموعه مسائل اجتماعی را در قالب طنز و نمایشی در 17 قسمت 30 دقیقه ای مطرح می‌کند. رسول اکبریان اجرا و ارژنگ امیرفضلی نویسندگی و کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارند. در مجموعه "قشقرق" امیر غفارمنش، نیلوفر سجادی، زری کریمی، آرش میراحمدی، بهزاد خرازی، کیوان فردوسی و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

کد خبر 456045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha