۱۹ فروردین ۱۳۸۶، ۱۵:۰۲

آواز کرک از کاروان سوگواران خموش جا ماند

آواز کرک از کاروان سوگواران خموش جا ماند

پژمان طاهری گفت : قطعه "آوازکرک" با شعراخوان ثالث ، از ساخته های گروه ایرانی و با صدای "علیرضا قربانی" مجوز انتشار نگرفت.

پژمان طاهری سرپرست گروه ایرانی ضمن بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار مهر گفت : قطعه ای به نام آوازکرک با شعری ازاخوان ثالث دربرنامه ای که در تالار وحدت و مجموعه تئاتر شهر داشتیم بدون هیچ مشکلی مجوز گرفت و در چند شب اجرا شد و این در حالی است که مسئولان مربوط به همین قطعه در آلبوم سوگواران خموش مجوز ندادند وسئوال من این است چرا قطعه آواز کرک که اتفاقا از سوی مخاطب هم مورد استقبال قرار گرفته دچار حذف شده است؟ 

این نوازنده سنتوردرباره برنامه های گروه ایرانی گفت : مشغول آماده کردن دو برنامه جدید(چهارگاه و دشتی) با گروه ایرانی هستم که در پایان به صورت آلبوم وکنسرت در تالار وحدت ارائه خواهیم داد.

طاهری در پایان به قطعات آلبوم سوگواران خموش اشاره کرد وگفت : تصنیف ایران ازساخته های درویش خان با شعری از ملک الشعرای بهار، سربازجهاد باشعری از محمد حسین شهریار،سوگواران خموش ازاشعار محمدرضا شفیعی کدکنی از جمله قطعات این آلبوم است که دردستگاه همایون اجرا شده است .

لازم به ذکر است سوگواران خموش تازه ترین آلبوم موسیقی گروه موسیقی ایرانی به سرپرستی پژمان طاهری توسط موسسه آوای باربد منتشر شده است. 

کد خبر 467186

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha