۱۲ شهریور ۱۳۸۶، ۱۰:۰۷

"ماجراهای پوه و لومپی" دوبله شد

"ماجراهای پوه و لومپی" دوبله شد

انیمیشن سینمایی "ماجراهای پوه و لومپی" در انجمن گویندگان جوان دوبله شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، "ماجراهای پوه و لومپی" به مدیریت دوبلاژ محمدرضا صولتی در انجمن گویندگان جوان دوبله شد. در دوبله این اثر محمدرضا علیمردانی، حامد عزیزی، مرجانه فشنگچی، آنیتا قالیچی، ندا آسمانی و مینا مومنی همکاری داشتند. مهرداد رئیسی ناظر کیفی و محمود گودرزی مترجم این انیمیشن سینمایی هستند.

داستان انیمیشن "ماجراهای پوه و لومپی" درباره دوستان پوه است که متوجه صداهای ترسناکی از جنگل می‌شوند که با کنجکاوی متوجه می‌شوند این صداها متعلق به مادر لومپی دوست جدید "رو" است و آنها نه تنها ترسناک نبوده، بلکه فیل‌های مهربانی هستند.

این انیمیشن به کارگردانی فرانک نیسن سال 2005 در ژانر درام، خانوادگی، فانتزی و معمایی ساخته شده است. "ماجراهای پوه و لومپی" 11 فوریه سال 2005 برای نخستین بار در آمریکا اکران شده است. زمان این انیمیشن 68 دقیقه و صداپیشگانی چون جیمز کامینگز، جان فیدلیر و نیکیتا هاپکینز حضور داشتند.

همچنین به گزارش نشریه داخلی سازمان صدا و سیما، انیمیشن "ماشینها" که در انجمن گویندگان جوان دوبله شد و در ایام نوروز از شبکه یک روی آنتن رفته است، رکورد پربیننده‌ترین سینمایی پخش شده از تلویزیون در ایام نوروز را از آن خود کرده است. محمدرضا صولتی مدیریت دوبلاژ این انیمیشن را به عهده داشته است.

کد خبر 545080

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha