۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۴۲

نتایج انتخابات مجلس در ۱۳ حوزه انتخابیه اعلام شد

نتایج انتخابات مجلس در ۱۳ حوزه انتخابیه اعلام شد

ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه ای نتایج انتخابات در حوزه های طالقان، تنکابن، رفسنجان، خلخال، داراب، ماهشهر، پیرانشهر، هشترود، درگز، قوچان، سبزوار، نیشابور، قائمشهر را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اطلاعیه شماره ۷۵ ستاد انتخابات کشور صادر شد.

بر اساس این اطلاعیه در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ نظر آباد و طالقان آقای محمود بهمنی از مجموع ۱۵۹۶۳۴ رای صحیح، با کسب ۵۰۱۰۵ رای به مجلس راه یافت.

علاوه بر این در حوزه انتخابیه تنکابن و رامسر و عباس آباد، آقای شمس الله شریعت‌نژاد از مجموع ۱۳۵۱۳۴ اراء صحیح با کسب ۴۶ هزار و ۵۲۸ رای به مجلس راه یافت.

علاوه بر این در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار، آقای احمد انارکی محمدی از مجموع ۱۳۸۱۴۵ آراء صحیح با کسب ۵۶ هزار و ۴۶۴ رای به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر نیز آقای بشیر خالقی از مجموع ۵۹۲۵۵ آراء صحیح با کسب ۱۹۱۲۰ رای به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت از مجموع ۱۳۹۲۲۵ رای، آقای محمد جواد عسگری با کسب ۲۷۲۶۱ رای و رضا انصاری با کسب ۲۵۰۵۵ رای به مرحله دوم راه یافتند.

همچنین در حوزه انتخابیه بندر ماهشهر و امیدیه و هندیجان و بخش جولکی از مجموع ۱۶۱۶۳۷ رای، آقایان حبیب آقاجری با کسب ۲۹۰۱۰ رای و گلمرادی با کسب ۲۸۶۸۷ رای به مرحله دوم راه یافتند.

علاوه بر این در حوزه انتخابیه پیران‌شهر و سردشت، آقای رسول خضری از مجموع ۱۰۶۸۶۱ آراء صحیح با کسب ۲۷۷۶۰ رای به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق آقای سید حمزه امینی از مجموع ۵۴۷۴۷ آراء صحیح با کسب ۱۵۰۵۸ رای به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه درگز نیز آقای عبدالله حاتمیان از مجموع ۴۱۸۶۵ رای، با کسب ۱۱۹۲۰ رای به مجلس دهم راه یافت.

در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج، آقای هادی شوشتری از مجموع ۱۱۶۷۵۰ آراء ماخوذه با کسب ۴۱۲۱۸ رای به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، خوشاب و داورزن از مجموع ۲۳۷۹۷۷ رای، آقای حسین مقصودی با کسب ۱۰۲۳۴۵ رای و رمضانعلی سبحانی فر با کسب ۷۵۳۰۸ رای به مجلس راه یافتند.

در حوزه انتخابیه نیشابور و فیروزه نیز از مجموع ۲۳۸۷۱۱ رای ماخوذه، آقای حمید گرمابی با کسب ۷۵۶۸۶ رای و خانم هاجر چنارانی با کسب ۷۵۳۸۴ رای به مجلس دهم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی، از مجموع ۲۲۵۰۵۲ آراء صحیح آقای عبدالله رضیان با کسب ۶۲۱۹۲ رای به مجلس راه یافت. همچنین آقایان سیدعلی ادیانی با کسب ۴۷۲۰۳ رای و کمال علیپور خنکداری با کسب ۴۶۵۱۲ رای به مرحله دوم راه یافتند.

کد خبر 3568606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha