۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۹:۰۹

با هدف روان سازی ترافیک شهری صورت می گیرد؛

شروع عملیات ساخت چهارمین پل سواره رو بر روی چم سقز

شروع عملیات ساخت چهارمین پل سواره رو بر روی چم سقز

سقز – عملیات ساخت چهارمین پل سواره رو بر روی چم سقز برای تسهیل در رفت و آمد مردم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار سقز شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، با اعلام شروع عملیات ساخت پل کوه سوار به عنوان چهارمین پل ماشین رو بر روی چم سقز گفت: پل که وه سوار به طول ۳۵۰ متر و عرض ۲۱متر بر روی چم سقز که بلور شهید بهشتی را به بلوار دانشجو وصل می کند، می تواند گره گشای مشکلات ترافیک شهری سقز باشد.

ضیاالدین نعمانی با اشاره به فعالیت های گسترده عمرانی شهرداری سقز در ابعاد مختلف زیر بنایی و توسعه ای گفت: ساخت پل که وه سوار بر روی رودخانه سقز یکی از پروژه های زیرساختی شهرداری است که در راستای خدمت رسانی و افزودن بر رفاه و آسایش شهروندان انجام می شود.

وی با اشاره به ترافیک های موجود در مبادی ورودی پل های قوخ و جهاد سازندگی (بهارستان) خصوصا در ساعت های پایانی روز و روزهای تعطیل گفت: ساخت پل که وه سوار بخش مهمی از بار ترافیکی بر روی دو پل مذکور برداشته و می تواند نقش مهمی در روان سازی ترافیک و ایمن سازی حمل و نقل شهری سقز داشته باشد

شهردار سقز صمیمانه از همکاری و وظیفه شناسی عموم مردم باعوامل و کارکنان شهرداری تشکر و قدر دانی نمود و مهمترین رسالت سازمان ها و نهاد ها را خدمتگذاری بی منت به مردم دانست.

وی اظهار داشت: عملیات ساخت پروژه پل "که وه سوار" با جدیت و اهتمام هر چه بیشتری دنبال می شود و امید است در بازه زمانی مناسبی به بهره برداری برسد و مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 3731690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha