۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۳۶

فرماندار ویژه سقز :

شهرستان سقز نیازمند راه اندازی شهرک صنعتی شماره دو است

شهرستان سقز نیازمند راه اندازی شهرک صنعتی شماره دو است

سقز - فرماندار ویژه شهرستان سقز خواستار راه اندازی شهرک صنعتی شماره دو سقز شد و گفت: انتظار داریم اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این پروژه تامین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کامیل کریمیان شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان سقز که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شماری از مدیران کل برگزار شد، اظهار داشت: امسال اراده دولت بر اتمام طرح‌های نیمه تمام است و تمام توان خود را در راستای تکمیل و تجهیز طرح‌های عمرانی به کار گرفته است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از سینمای سقز در سال ۹۹، بر اتمام طرح‌های ورزشی در صاحب و ایران خواه و سالن ورزشی شهید ترکمن همچنین طرح‌های عمرانی این شهرستان تاکید کرد.

فرماندار ویژه سقز بر تسریع در آماده سازی زیرساخت‌های ناحیه صنعتی صاحب تاکید کرد و با اشاره به کمبود زمین برای سرمایه گذاران خارجی و داخلی در این ناحیه صنعتی، خواستار راه اندازی شهرک صنعتی شماره دو سقز شد.

کریمیان، هتل ورزش سقز را طرحی ارزشمند برای ورزش کردستان دانست و افزود: با استفاده از این طرح، برگزاری مسابقات استانی، منطقه‌ای و ملی در این شهرستان آسان‌تر می‌شود لذا از مسئولان استان می‌خواهیم اعتبار لازم برای اتمام آنها را تأمین کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان نیز در این جلسه گفت: ۹۸۹ کیلومتر راه روستایی در سقز وجود دارد که از این تعداد ۴۰۰ کلیومتر آن آسفالت شده است و امیدواریم با آسفالت راه‌های روستایی شاهد توسعه چشم‌گیری در این شهرستان شویم. محمد صادقی، رئیس دانشگاه کردستان هم به نیاز مبرم شهرستان سقز به دانشکده پرستاری و دانشگاه علوم و فنون اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم و فنون سقز بعد از بیجار می‌تواند ظرفیت مناسبی برای سقز و شهرهای همجوار باشد ولی متأسفانه با وجود اینکه عملیات ساخت این طرح از سال ۸۷ آغاز شده است، هنوز به بهره برداری نرسیده است.

کد خبر 4992346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha