۱۱ مهر ۱۳۸۹، ۱۳:۵۹

"بابک معصومی" و "کاظم محمدی" به تیم فوتسال دبیری پیوستند

"بابک معصومی" و "کاظم محمدی" به تیم فوتسال دبیری پیوستند

تبریز – خبرگزاری مهر: مدیر باشگاه دبیری تبریز از پیوستن"بابک معصومی" و "کاظم محمدی" دو ملی‌پوش فوتسال کشورمان به این تیم خبر داد.

افشین دبیری در گفتگو با خبرنگار مهر در تبریز گفت: بابک معصومی با سابقه حضور در تیم ملی ایران به عنوان مدیر فنی تیم فوتسال دبیری و کاظم محمدی بازیکن تیم ملی ایران که در جام جهانی فوتسال برزیل بازی‌های درخشانی از خود ارائه داد به عنوان بازیکن به تیم فوتسال دبیری تبریز پیوستند.

وی افزود: بابک معصومی بازیکن سابق تیم ملی ایران که سال گذشته در کسوت مربیگری تیم پرسپولیس تهران را به لیگ برتر رسانده بودند به عنوان مدیر فنی تیم فوتسال دبیری تبریز معرفی و از امروز فعالیت خود را در این باشگاه آغاز کرد.

دبیری همچنین با اشاره به انعقاد قرارداد با کاظم محمدی بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: تیم فوتسال دبیری به خاطر پائین بودن میانگین سنی، نتیجه دلخواه را در مقابل حریفان کسب نمی کردکه جذب محمدی به عنوان بازیکن با تجربه در این راستا بوده است.

وی اظهار داشت: طی قرادادی که منعقد شد محمدی در ادامه فصل پیراهن تیم فوتسال دبیری تبریز را بر تن خواهد کرد.

دبیری اظهار امیدواری کرد که حضور بابک معصومی و کاظم محمدی توان تیم دبیری را افزایش داده و این تیم بتواند بازی‌های قابل قبول خود را با نتایج خوب مکمل کرده و شاهد صعود این تیم در جدول لیگ برتر فوتسال کشور باشیم.

کد خبر 1163643

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha