۵ آبان ۱۳۸۹، ۱۳:۳۵

با ترجمه شمیسا/

"عشق جاویی" دوباره منتشر می‌شود

"عشق جاویی"  دوباره منتشر می‌شود

کتاب "عشق جادویی" ترجمه سیروس شمیسا پس از سالها دوباره منتشر خواهد شد.

وحدت رهروان مدیر انتشارات میترا در گفتگو با خبرنگار مهر گفت:‌ کتاب "عشق جادویی" نوشته میگل سرانو است که توسط سیروس شمیسا به فارسی بازگردانی شده است. این کتاب چند سال پیش منتشر شده بود که به زودی با چاپ جدید وارد بازار خواهد شد.

وی گفت: در این کتاب سه داستان در سه مکان و زمان مختلف روایت می شوند که در نهایت با هم ارتباط پیدا می کنند. این سه مکان هیمالیا،‌آند و پیرنه هستند که هر سه از رشته کوه های مرتفع هستند و به تبع وقایع و حوادث داستان ها در فضای کوهستان ‌رخ خواهد داد.

میگل سرانو نویسنده و سیاستمدار شیلیایی است که پیش از این کتاب " با یونگ و هسه" از او در ایران چاپ شده است که ترجمه آن هم به عهده سیروس شمیسا بوده است.

رهروان گفت: "عشق جادویی" مراحل اخذ مجوز و پیش از چاپ را طی کرده و در حال حاضر در مرحله صحافی به سر می‌برد. این کتاب تا یک ماه دیگر با حدود 130 صفحه و با قیمت 2500 تومان به بازار عرضه خواهد شد.

مدیر انتشارات میترا گفت:‌ قصد داریم 4 مجموعه از داستان های سیروس شمیسا را نیز در آینده نزدیک منتشر کنیم که اگر شرایط مساعد باشد چاپ آنها همزمان با یکدیگر خواهد بود. این کتاب ها شامل داستان های کوتاه و بلند شمیسا هستند که عبارتند از: "سیروس در اعماق"، "ماه در پرونده"، "آینه" و "تاریخ سری بهادران فرس قدیم" که سه کتاب اول مجموعه داستان هستند و کتاب آخری داستان بلند است.

وی گفت: "تاریخ سری بهادران فرس قدیم" مجوز انتظار را کسب کرده و در حال انتظار برای اخذ مجوز سه مجموعه داستان نامبرده هستیم.

کد خبر 1179575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha