۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۲۷

برای اکران عمومی

"دل بی‌قرار" پنج دقیقه کوتاه می‌شود

"دل بی‌قرار" پنج دقیقه کوتاه می‌شود

قربان محمدپور نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی "دل بی‌قرار" با اشاره به کوتاه شدن فیلم برای اکران عمومی از استقبال گیلانی‌ها از این اثر سینمایی ابراز خرسندی کرد.

قربان محمدپور نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی "دل بی قرار" که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست در اختتامیه جشنواره فجر در استان گیلان عنوان بهترین فیلم را از نگاه مخاطبان از آن خود کند در این‌باره به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه "دل بی قرار" در اختتامیه جشنواره فیلم فجر در استان گیلان جزو بهترین فیلم‌ها از نگاه داوران و کارشناسان فرهنگی هنری معرفی شد و در اصفهان نیز با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. از این اتفاق بسیار خرسندم و این استقبال مزد زحمت‌های من و همکارانم را می‌دهد.

وی ادامه داد: ما برای رساندن فیلم به جشنواره کمی عجله کردیم و بعد از جشنواره مجددا بازنگری در تدوین فیلم خواهیم داشت."دل بی قرار" برای اکران عمومی 5 دقیقه کوتاه می‌شود. به زودی نیز با یکی از دفاتر پخش قرارداد اکران می‌بندیم. امیدوارم که تابستان بتوانیم این اثر را به نمایش عمومی بگذاریم چون این فصل برای نمایش "دل بی قرار" مناسب به نظر می رسد. معتقدم "دل بی‌قرار" می‌تواند یکی از پرفروش‌ترین اکران‌های سال 92 باشد.

                                     

"دل بی‌قرار" داستان خواهر و برادری به نام معصومه و علی است که بر اثر وقوع زلزله رودبار یکدیگر را گم می‌کنند و دست تقدیر برای آنها وقایع ناخواسته‌ای را رقم می‌زند...

در این فیلم بازیگرانی چون کوروش تهامی، شهره قمر، نازنین فراهانی، سارا خوئینی ها، فرهاد جم و جهانبخش سلطانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کد خبر 2006269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha