۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۵۲

دوبله سریال "مدار صفر درجه" به زبان کردی سورانی

دوبله سریال "مدار صفر درجه" به زبان کردی سورانی

سریال "مدار صفر درجه" ساخته حسن فتحی محصول 1386 به زبان کردی سورانی دوبله شده و از فردا در جدول پخش شبکه "شما" قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به استقبال گسترده مخاطبان شبکه شما از فیلم‌ها و سریال‌های دوبله شده به گویش‌های مختلف، سریال تلویزیونی "مدار صفر درجه" جهت پخش از شبکه شما در صدا و سیمای مرکز مهاباد توسط 55 صداپیشه محلی به زبان کردی سورانی دوبله همراه با زیرنویس فارسی آماده شده است.

سریال پرمخاطب "مدار صفر درجه" به تهیه‌کنندگی حسن بشکوفه و نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی در 30 قسمت 40 دقیقه‌ای از ساعت 2:00 بامداد روی آنتن می‌رود و تکرار آن نیز هر روز ساعت 12:00 از این شبکه پخش می‌شود.

فیلم ماجرای سفر دانشجویی ایرانی به نام حبیب پارسا با بازی شهاب حسینی را به تصویر می‌کشد که به خاطر تحصیل در رشته فلسفه در پاریس به سر می‌برد، جنگ جهانی دوم نیز در حال آغاز است. ماجرا در بستر جنگ جهانی دوم و شکل گرفتن صهیونیسم و تسلط تدریجی بر فلسطین می‌گذرد وفضای داستان متأثر از این واقعه مهم تاریخی است. حبیب در دانشگاه با دختری یهودی به نام سارا استروک آشنا می‌شود که مخالفت‌های ابتدایی‌شان با یکدیگر، به تدریج سرکشی به عشقی عمیق بین این دو تبدیل می‌شود و...

شهاب حسینی، ناتالی متی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، لعیا زنگنه، ایرج راد، آتنه فقیه نصیری، رحیم نوروزی، پیام دهکردی، پیر داغر، فادی ادوارد، هاسمیک تاشجیان، احمد ساعتچیان، علی قربان زاده، فرخ نعمتی، اسماعیل شنگله، لزلو ارون، پتر گووسکی، گیولا مشترهزی، سوفیا کونداکورف لزلو بارانی، ویکتور هنکو و ... در "مدار صفر درجه" به ایفای نقش پرداخته‌اند.

صحنه‌های مربوط به این سریال به تهیه‌کنندگی حسن بشکوفه در مجارستان، فرانسه و ایران تصویربرداری شده است. مدیریت دوبلاژ این سریال به عهده احمد نقده، ترجمه آن را عبدالرحمن شکور و افکت و صداگذاری آن را ابراهیم بومی عهده‌دار بوده‌اند.

این سریال پیش از این با دوبله به زبان‌های دیگر از شبکه سحر و دیگر شبکه‌ها چندین بار روی آنتن رفته است.

کد خبر 2027563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha