۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۸:۱۶

گزارش خبرنگار اعزامی مهر از کره جنوبی؛

طالبی مربی تیم تیراندازی ایران شد/ خداحافظی موقت با تیم ملی

طالبی مربی تیم تیراندازی ایران شد/ خداحافظی موقت با تیم ملی

مریم طالبی عضو تیم ملی تیراندازی ایران پیشنهاد مربیگری در تیم ملی را پذیرفت تا از این به بعد به عنوان دستیار در کنار سرمربی مجارستانی ایران کار کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از کره جنوبی، مریم طالبی عضو ملی پوش تیم تیراندازی دانشجویان ایران گفت: «سوچک لازلو» سرمربی تیم ملی و تیم دانشجویان پیشنهاد مربیگری تیم ملی را با من مطرح کرد و من هم بعد از بررسی این پیشنهاد، آنرا قبول کردم.

عضو تیم تیراندازی دانشجویان خاطرنشان کرد: برای مدتی به عنوان ملی پوش فعالیتی نخواهم داشت ولی کار تیراندازی را رها نمی کنم و در رقابتهای لیگ حضور جدی خواهم داشت. من تلاش می کنم وضعیت آمادگی ام را نزدیک به ایده آل نگه دارم تا در صورت نیاز در تیم ملی مجددا به کارم ادامه بدهم.

وی درباره حضورش در بیست و هشتمین یونیورسیاد جهانی و ارزیابی‌اش از سطح این مسابقات تاکید کرد: سطح این رقابتها به خاطر حضور برترینهای جهان بسیار بالا بود چون بیشتر تیراندازان برای آماده‌سازی بیشتر برای کسب سهمیه المپیک در آن حضور داشتند.

طالبی در پاسخ به این سئوال که « با توجه به فرصت کم باقیمانده تا مسابقات آذربایجان برای  کسب سهمیه المپیک ملی پوشان چه برنامه‌ای دارند؟» گفت: تمرینات مثل گذشته پیگیری می‌شود ولی آنچه که ملی پوشان نیاز دارند، افزایش اعتماد به نفس در کنار تمرینات است چرا که علاوه بر استعداد، اعتماد به نفس نقش زیادی در موفقیت تیراندازان دارد.

کد خبر 2854612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha