تیم‌های بسکتبال ایندیانا پیسرز، اوکلاهما سیتی ثاندرز و به مرحله نیمه نهایی کنفرانس شرق و غرب رقابتهای NBA راه یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای پلی‌آف بسکتبال حرفه‌ای NBA بامداد امروز یکشنبه با برگزاری سه بازی حساس پی گرفته شد که در یکی از این بازی‌ها تیم ایندیانا پیسرز در هفتمین دیدار خود برابر آتلانتا هاوکس با حمایت 18 هزار و 165 هوادار خود پیروزی 92 بر 80 را رقم زد تا در مجموع دیدارهای خود برابر این تیم به پیروزی 4 بر 3 دست یابد و گام به مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس شرق بگذارد. در این بازی "پل جورج" با کسب 30 امتیاز، یازده ریباند، 3 پاس منجر به امتیاز و 2 بلاک شات ستاره تیم ایندیانا بود. تیم پیسرز در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف واشنگتن ویزاردز خواهد رفت.

شادی پل جرج و لنس استفانسون بعد از صعود ایندیانان به مرحله نیمه نهایی کنفرانس شرق

تیم اوکلاهما سیتی ثاندرز هم در جدال هفتم برابر ممفیس گریزلیز 120 بر 109 برنده شد تا از چنگ این تیم سختکوش رهایی یابد و به مرحله نیمه‌پایانی کنفرانس غرب برسد. "کوین دورانت" و "راسل وستبروک" با کسب 33 و 27 امتیاز ستاره‌های اوکلاهما در این بازی بودند. 18 هزار و 203 نفر پس از این بازی در سالن "چساپیک انرجی" جشن صعود را برپا کردند. اوکلاهما در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم لس آنجلس کلیپرز  خواهد رفت.

کوین دورانت در بازی امروز اینگونه هواداران اوکلاهما را به وجد آورد

تیم‌های لس آنجلس کلیپرز و گلدن استیت وریرز صبح امروز هفتمین مصاف رو در روی خود را در سالن "استپلس سنتر" شهر لس آنجلس برگزار کردند که این بازی حسای در پایان با پیروزی 126 بر 121 تیم کلیپرز همراه شد. "بلیک گریفین" و "کریس پل" ستاره‌های کلیپرز در این بازی بودند که به ترتیب 24 و 22 امتیاز کسب کردند.

نمایی از دیدار صبح امروز تیم‌های لس آنجلس کلیپرز و گلدن استیت وریرز

برچسب‌ها