۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۱

پلی‌آف NBA؛

دومین برد گلدن استیت برابر کلیپرز/ ویزاردز به شیکاگو بولز رسید

دومین برد گلدن استیت برابر کلیپرز/ ویزاردز به شیکاگو بولز رسید

تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز با پیروزی مقابل لس آنجلس کلیپرز در مرحله پلی‌آف رقابتهای NBA در مجموع بازی‌های رو در رو با این تیم برابر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای پلی‌آف بسکتبال حرفه‌ای NBA بامداد امروز دوشنبه با پیروزی تیم 118 بر 97 تیم گلدن استیت وریرز برابر لس‌آنجلس کلیپرز ادامه یافت. در این دیدار "استفان کری" گارد تیم گلدن استیت با کسب 33 امتیاز نقش عمده‌ای را در برتری تیمش ایفا کرد. این دومین برد وریرز برابر کلیپرز بود. بدین ترتیب دو تیم در پایان چهارمین بازی به تساوی در عدد 2 رسیده‌اند.

شادی استفان کاری بازیکن تیم گلدن استیت پس از گلزنی برابر کلیپرز

در یکی دیگر از دیدارهای امروز تیم واشنگتن ویزاردز میزبان شیکاگو بولز بود که با حمایت 20 هزار و 356 هوادار خود در سالن "ورایزن سنتر" 98 بر 89 حریف خود را شکست داد. "ترور آریزا" فوروارد تیم ویزاردز در این بازی تقابل نزدیکی با "تاج گیبسون" بازیکن حریف داشت و با کسب 30 امتیاز ستاره تیمش معرفی شد. واشنگنتن با این برد در مجموع 3 بر یک از حریف خود پیش افتاد.

جان وال بازیکن ویزاردز توپ را مقابل گیبسون به یار خودی می‌رساند

تیم بروکلین نتس با وجود اینکه در سالن اختصاصی خود "بارکلیز سنتر" برابر تورنتو رپتورز بازی می‌کرد و از حمایت 17 هزار و 732 هوادار خود برخوردار بود در پایان نتیجه را 87 بر 79 واگذار کرد. "دیمار دروزان" گارد تیم تورنتو با کسب 24 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن این میدان معرفی شد.

نمای بیرونی سالن بارکلیز سنتر دقایقی قبل از دیدار تیم‌های بروکلین نتس و تورنتو رپتورز

در آخرین بازی امروز تیم‌های پورتلند بلیزرز و هوستون راکتس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان کوارتر چهارم با تساوی دو تیم در عدد 106 خاتمه یافت اما در وقت اضافی این تیم بود که حریف خود را با نتیجه 123 بر 120 پشت سر گذاشت. "لامارکوس آلدریج" فوروارد تیم پورتلند در این بازی 29 امتیاز کسب کرد و بهترین بازیکن تیمش شد.

صحنه‌ای از دیدار صبح امروز تیم‌های پورتلند بلیزرز و هوستون راکتس

کد خبر 2279844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha