۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۳۳

پلی‌آف NBA؛

خوشبختی ممفیس با یک امتیاز/ بازی کلیپرز تحت تدابیر امنیتی برگزار شد

خوشبختی ممفیس با یک امتیاز/ بازی کلیپرز تحت تدابیر امنیتی برگزار شد

تیم ممفیس گریزلیز در شبی که شیکاگو بولز با مرحله پلی‌آف رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA وداع کرد با یک امتیاز اختلاف برابر اوکلاهما سیتی ثاندرز برنده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ممفیس گریزلیز بامداد امروز چهارشنبه در زمین تیم اوکلاهما سیتی ثاندرز برابر این تیم قدرتمند به پیروزی ارزشمند 100 بر 99 دست یافت. در این بازی "راسل وستبروک" و "کوین دورانت" 30 و 26 امتیاز برای اوکلاهما کسب کردند و در تیم ممفیس هم "مایک میلر" با کسب 21 امتیاز بهترین بازیکن بود. این بازی 18 هزار و 203 تماشاگر داشت.

نمایی از دیدار تیم‌های اوکلاهماسیتی ثاندرز و ممفیس گریزلیز

در دیگر دیدار بامداد امروز تیم واشنگتن ویزاردز در زمین شیکاگو بولز 75 بر 69 برنده شد و در مجموع دیدارهای رو در رو 4 بر یک از حریف پیش افتاد تا بدین ترتیب تیم شیکاگو بولز از گرودنه رقابتها حذف شود. "جان وال" گارد تیم واشنگتن ویزاردز در این بازی 24 امتیاز، 7 ریباند، 4 پاس منجر به امتیاز و یک بلاک شات به نام خود ثبت کرد و بهترین بازیکن میدان شد.

ناراحتی اعضای تیم شیکاگو بولز پس از چهارمین باخت برابر واشنگتن ویزاردز

آخرین بازی امروز بین تیم های لس آنجلس کلیپرز و گلدن استیت وریرز که ساعت 10  صبح به وقت تهران خاتمه یافت در سالن "استپلس سنتر" شهر لس آنجلس تحت تدابیر امنیتی برگزار شد و در پایان با برتری 113 بر 103 کلیپرز به پایان رسید. اظهارات  "دونالد استرلینگ" مالک باشگاه کلیپرز علیه بازیکنان سیاه پوست اعتراض گسترده هواداران بسکتبال را به دنبال داشت برای همین دیدار این دو تیم تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شد.

اسلم دانک آندره الگودالا بازیکن تیم گلدن استیت وریرز روی سبد کلیپرز

کد خبر 2281684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha