۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۵

پلی‌آف NBA؛

پیروزی‌های ارزشمند برای سن آنتونیو و تورنتو/ هوستون فاصله را کم کرد

پیروزی‌های ارزشمند برای سن آنتونیو و تورنتو/ هوستون فاصله را کم کرد

تیم‌های سن‌آنتونیو اسپرز و تورنتو رپتورز در ادامه مرحله پلی‌آف رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA برابر حریفان خود به پیروزی‌های ارزشمندی دست یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله پلی‌آف رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA بامداد امروز پنجشنبه ادامه یافت که در حساس‌ترین مسابقه تیم سن‌آنتونیو اسپرز با حمایت 18 هزار و 581 هوادار خود در سالن "ای تی اند تی سنتر" برابر دالاس ماوریکس پیروزی 109 بر 103 را رقم زد. در این بازی "تونی پارکر" با کسب 23 امتیاز بهترین عملکرد را در ترکیب اسپرز داشت. در تیم دالاس هم "وینس کارتر" با سابقه با 28 امتیاز بهتر از دیگر یاران این تیم ظاهر شد. بدین ترتیب در مجموع دیدارهای دو تیم، سن آنتونیو 3 بر 2 از حریف پش افتاد.

تونی پاکر ستاره اسپرز مقابل دالاس بود

تورنتو رپتورز هم در سالن "ایر کانادا سنتر" پذیرای تیم بروکلین نتس بود که این تیم را با شکست 115 بر 113 بدرقه کرد. "پاتریک پترسون" که در ترکیب اصلی تورنتو قرار نداشت در این بازی 36 امتیاز کسب کرد و ستاره این دیدار معرفی شد. این سومین برد تیم تورنتو در پنج مسابقه مقابل بروکلین بود. رپتورز برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس شرق نیاز به یک برد دیگر دارد.

دوایت هاوارد نشان مقابل بلیزرز نشان داد همچنان زیر حلقه یک مهره انکارناپذیر برای هوستون است

در دیگر بازی امروز تیم هوستون راکتس برابر پورتلند بلیزرز به برتری 108 بر 98 دست یافت تا دومین برد خود را مقابل سه شکست برابر این تیم ثبت کند. "جیمز هاردن" با 22 امتیاز به عنوان امتیاز آورترین بازیکن تیم هوستون معرفی شد. "دوایت هاوارد" هم اگرچه تنها 10 امتیاز کسب کرد ولی با کسب 15 ریباند در زیر حلقه کمک بزرگی برای تیم هوستون بود.

نمایی از بازی امروز تیم‌های تورنتو رپتورز و بروکلین نتس

کد خبر 2282510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha