۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳

پلی‌آف NBA؛

صعود میامی به نیمه نهایی کنفرانس شرق/ سن آنتونیو به دالاس رسید

صعود میامی به نیمه نهایی کنفرانس شرق/ سن آنتونیو به دالاس رسید

مدافع عنوان قهرمانی رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA با پیروزی شارلوت به عنوان نخستین نخستین تیمی شد که به مرحله بعد راه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله پلی آف رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA بامداد امروز با پیروزی 109 بر 98 میامی هیت در زمین شارلوت بابکتس ادامه یافت. در این بازی "لبرون جیمز" فوروارد تیم میامی با کسب 31 امتیاز، 7 ریباند، 9 پاس منجر به امتیاز و یک بلاک شات ستاره میدان بود. این چهارمین برد متوالی میامی برابر شارلوت بود که صعود مدافع عنوان قهرمانی را به مرحله نیمه نهایی کنفرانس شرق مسجل کرد. 19 هزار و 902 نفر در سالن "تایم وارنر" این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

مایکل جردن چهره افسانه‌ای بسکتبال و مالک باشگاه شارلوت در پایان بازی به لبرون جیمز تبریک گفت

در یکی دیگر از دیدارهای بامداد امروز تیم سن آنتونیو اسپرز شکست قبلی برابر دالاس را جبران کرد و در حضور 20 هزار و 796 هوادار حریف پیروزی 93 بر 89 را کسب کرد تا در پایان چهارمین بازی با این تیم به تساوی در عدد 2 دست یابد. "مانو جینوبیلی" ستاره با سابقه و آرژانتینی اسپرز در این بازی 23 امتیاز کسب کرد و نقش مهمی را در این برد ایفا کرد.

دفاع تیم دانکن ستاره اسپرز برابر وینس کارتر بازیکن باسابقه دالاس

تیم ایندیانا پیسرز هم در سالن اختصاصی خود "بنکرز لایف" و در حالی که 18 هزار و 165 تماشاگر این تیم را حمایت می کردند برابر آتلانتا هاوکس غافلگیر شد و نتیجه را 107 بر 97 واگذار کرد. "پل جورج" فوروارد تیم ایندینا 26 امتیاز کسب کرد و امتیازآورترین بازیکن میدان شد ولی تیمش در نهایت بازی را واگذار کرد.

جف تیج از آتلانتا به دنبال عبور از پل جورج ستاره ایندیانا پیسرز است

کد خبر 2280724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha