۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۳۶

طی مراسمی/

87 آزاده فرهنگی در قم تجلیل شدند/ لذت بخش‌ترین لحظات آزادگان

87 آزاده فرهنگی در قم تجلیل شدند/ لذت بخش‌ترین لحظات آزادگان

قم - خبرگزاری مهر: طی مراسمی 87 آزاده فرهنگی با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان قم تجلیل و مورد قدردانی قرار گرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از آزادگان فرهنگی استان قم ظهر دوشنبه با حضور آزادگان فرهنگی و خانواده‌هایشان و مدیر کل و معاونان و مدیران نواحی آموزش و پرورش استان قم در خانه معلم شماره 2 قم برگزار شد.

در این مراسم از 87 آزاده فرهنگی با اعطای هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

ریحانی یکی از آزادگان فرهنگی حاضر در مراسم بود که به گفته خودش در عملیات والفجر 8 در منطقه فاو اسیر شده بود.

این آزاده لذت بخش‌ترین لحظات آزادگان را لحظه‌ای عنوان کرد که حین شکنجه از سوی دشمن لحظه به لحظه بیشتر به یاد خدا بودند و احساس نزدیکی بیشتری با خداوند داشتند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم نیز در این مراسم، طی سخنانی با بیان اینکه آزادگان کشورمان را با یک نگاه به دنیا معرفی کردند، اظهار داشت: آموزش و پرورش به وجود شما افتخار می‌کند و پیشرفت علمی در کشور مرهون زحمات آزادگان در هشت سال دفاع مقدس است.

حمیدرضا دژاگام افزود: آزادگان، ولی نعمتان ما در آموزش و پرورش هستند و افتخار می‌کنیم که در جامعه چنین انسان‌هایی وجود دارند و در هیچ شرایطی نباید به فراموشی سپرده شوند.

وی ابراز کرد: اولین شاخص انسان‌های بزرگ خانواده محوری آن‌ها است و دعا می‌کنیم خانواده شما آزادگان زندگی موفق و با نشاطی داشته باشید.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان قم نیز بیان کرد: آزادگان با استقامت و پایداری سختی‌های بسیاری را تحمل کردند و همچون رزمندگان نقش آفرینی کردند.

حیدر رستمی با بیان اینکه آزاده از همه قید و بند دنیا جدا شده و فقط به تکلیف الهی توجه کرد، عنوان داشت: جبهه‌ای که دشمن هم اکنون برای ما باز کرده به مراتب از دوران دفاع مقدس سخت‌تر است و نیاز است با روش‌های مختلف ما در صحنه حضور داشته باشیم و همگان را به ثابت قدم بودن تشویق کنیم.

 

کد خبر 2362147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha