گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

سجادی: برنامه ویژه‌ای برای رشته‌های پایه داریم/ وضعیت فدراسیون‌های ناموفق اصلاح می‌شود

سجادی: برنامه ویژه‌ای برای رشته‌های پایه داریم/ وضعیت فدراسیون‌های ناموفق اصلاح می‌شود

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از برنامه ویژه این وزاتخانه برای توسعه بیشتر رشته‌های پایه و مادر از جمله شنا خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، نصرالله سجادی در رشته ورزشی شنا ضمن بیان مطلب فوق گفت: برنامه ویژه‌ای برای رشته‌های پایه و مادر از جمله شنا داریم. از 2 ماه قبل برنامه‌ریزی برای رشته شنا را آغاز کرده‌ایم که از سال آینده این اقدامات به شکلی جدی‌تر پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: البته سرمایه‌گذاری در این رشته‌ها نیاز به منابع بالای دارد اما می‌خواهیم تلاش کنیم تا کارها برنامه‌ریزی‌ شده‌تر پیش برود که در این راستا تا پایان سال جاری این برنامه‌ها را اعلام می‌کنیم.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص نتایج شنا در اینچئون تاکید کرد: بچه‌ها با توجه به امکانات و شرایط خود، نتایج خوبی گرفتند و همین‌که موفق شدند رکورهای ملی را بشکنند، به اعتقاد من موفق بودند.

سجادی درباره رشته‌های تیمی مانند بسکتبال، والیبال و کبدی هم اظهار کرد: با توجه به عملکرد گذشته، ین رشته‌ها وضعیت خوبی دارند و به مدال آوری آنها امیدوار هستیم. به خصوص والیبال که معتقدم باید تنها خوش رنگ ترین مدال را بگیرد.

وی همچنین از بررسی کارنامه فدراسیون‌ها پس از پایان بازی‌های آسیایی خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به نتایجی که تیم‌ها در بازی‌های آسیایی گرفته‌اند، کارنامه همه فدراسیون‌ها را چه آنهایی که موفق بوده‌ و چه آنها که ناکام بوده‌اند، را بررسی می‌کنیم.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: در مجموع برای اصلاح وضعیت فدراسیون‌‎های ناموفق یک بازنگری در تمامی موارد انجام خواهیم داد و تصمیمات لازم را خواهیم گرفت.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2375844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha