گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

پوریا: بدمینتون جزو رشته های امید مدال نیست

پوریا: بدمینتون جزو رشته های امید مدال نیست

رئیس فدراسیون بدمینتون با اشاره به برگزاری مسابقات این رشته در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی گفت: ما جزو رشته های امید مدال نیستیم اما ورزشکارانمان با تمام توان برابر حریفانشان مبارزه خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون کره جنوبی، محمدرضا پوریا ضمن بیان این مطلب افزود: این برای نخستین بار است که ما یک ورزشکار زن و یک ورزشکار مرد را به بازیهای آسیایی آورده ایم و امیدواریم که در مسابقاتی که امروز دارند بتوانند به پیروزی برسند.

وی ادامه داد: ثریا آقایی در مسابقه اول باید به مصاف حریفی از مغولستان برود که شانس پیروزی در این مسابقه را دارد اما شرایط برای سروش اسکندری که فردا مسابقه دارد خیلی سخت است چون باید به مصاف حریف کره ای برود و همین موضوع کار را برایش سخت کرده است.

وی افزود: مسابقات بدمینتون در آسیا از مسابقات جهانی هم سخت تر است چرا که تمام قدرت های بدمینتون جهان در آسیا هستند و ما باید با برنامه ریزی و تلاش به سمت نزدیک شدن به بدمینتون آسیا حرکت کنیم.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2376440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha