رویت یک یوفو به شکل هرم در آسمان کرملین

رویت یک یوفو به شکل هرم در آسمان کرملین

دو فیلم غیرحرفه ای که روی سایت "یو تیوب" گذاشته شده اند نشان می دهند که یک "یوفو" به شکل هرم در آسمان کرملین واقع در مرکز مسکو پرواز می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این فیلمها را دو فیلمبردار غیرحرفه ای تهیه کرده و روی یوتیوب گذاشته اند. به این ترتیب این دو فیلم توانستند بیشترین کلیک این سایت اشتراک گذاری فیلم را به خود اختصاص دهند.

یکی از این فیلمها این هرم اسرار آمیز پرنده را در روز و دیگری آن را در شب نشان می دهد در حالی که در آسمان کرملین واقع در مرکز مسکو حرکت می کند.

براساس گزارش تلگراف، پلیس پایتخت مسکو از هرگونه اظهار نظری در این مورد خودداری کرده است. این درحالی است که "نیک پاپ" مشاور وزیر دفاع انگلیس و کارشناس یوفو در خصوص این فیلمها اظهار داشت: "این فیملها شگفت انگیزترین شواهد درباره پدیده یوفوها هستند که تاکنون من دیده ام. در ابتدا فکر می کردم که یک انعکاس نور باشد اما بعد که بیشتر دقت کردم دیدم که این شی به گونه ای حرکت می کند که فرضیه انعکاس نور رد می شود."

سال گذشته "یک وبلاگ نویس روس به نام "ایوان سیسی" که علاقه مند به مسائل یوفوشناسی است سند محرمانه ای را منتشر کرد که از پرواز یک یوفوی غول پیکر بر فراز کرملین در سال 1808 حکایت می کرد.

در این سند آمده است: "در اول سپتامبر 1808 در ساعت 20:27 دقیقه در آسمان پاک و پر ستاره پدیده ای با زیبایی بی بدیعی رخ داد. پدیده به حدی بزرگ بود که تا پیش از آن هیچ چیز مشابه اش دیده نشده بود. همه در خوابی عمیق فرو رفته بودند، در حالی که طاق درخشانی در آسمان با گذر از زاویه 55 درجه به حدود 90 درجه درحال پیشروی به افق بود. به تدریج در میان ابرها گیر افتاد و در محلی بالای کرملین همانند ستونی مستقیم به طول حدود 35/6 متر ایستاد."

کد خبر 1002576

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha