۱۴ مرداد ۱۳۸۳، ۱۴:۰۳

وزير دفاع در پيامي به مناسبت روز خبرنگار:

روز خبرنگار روز دفاع اجتماعي است

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در پيامي به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار با تاكيدبراينكه ساختارهاي حكومتي و اجتماعي نيازمند تعامل آنها با يكديگر است گفت: هر ساختاري بر اساس مشاركت با ديگران به موفقيت و سودمندي نايل مي شود بر اين اساس روز خبرنگار روز دفاع اجتماعي است.

به گزارش خبرگزاري "مهر" اميردريابان علي شمخاني در اين پيام ابراز اميدواري كرد با همكاري خبرنگاران زمينه حداكثرسازي قابليت هاي خبري رسانه اي براي ارتقاء توان دفاعي كشور فراهم شود.

وزير دفاع خاطرنشان كرد: با توجه به تلاش پاره اي از رسانه هاي بين المللي در ارايه تصويري ناكارآمد از نظام جمهوري اسلامي خبرنگاران بايد به واقعي سازي تصوير داخلي بپردازند و ذهنيت جامعه را بر مبناي تهديدات فراروي كشور سازماندهي كنند.

دريابان شمخاني با اشاره به ضرورت ترسيم اهداف، مطلوبيت هاي استراتژيك جمهوري اسلامي ايران در سطح افكار عمومي بين المللي، افزود: آنچه امروز تحت عنوان ديپلماسي عمومي مطرح مي شود را بايد به عنوان فعاليت هاي سازمان يافته خبري - رسانه اي كه مي تواند فضاي افكار عمومي بين المللي و منطقه اي را بر اساس واقعيت هاي محيطي سازماندهي كند.

وي انسجام اجتماعي در عرصه داخلي كشور را ضروري دانست و گفت: اطلاع رساني دقيق لازمه هنجارسازي اجتماعي در دوران بحران هاي منطقه اي و اجتماعي است ، بنابراين رسانه ها بايد شهروندان ايران اسلامي را به حداكثر خودآگاهي و مسئوليت پذيري سوق دهند.

دريابان شمخاني با تجليل از خبرنگاران شهيد و ايثارگر اظهار داشت: شهادت محمود صارمي سند رسوايي شيطان بزرگ، آمريكاست كه با تشكيل و تقويت هسته هاي فكري و فيزيكي طالبان بشريت را تهديد كرده و امروز خود نيز گرفتار دام شيطاني شده است.
کد خبر 100627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha