۹ دی ۱۳۸۸، ۱۳:۰۹

با صدور بیانیه هایی اعلام شد:

محکومیت حرمت شکنی عاشورا و دعوت به راهپیمایی توسط دانشگاهها

محکومیت حرمت شکنی عاشورا و دعوت به راهپیمایی توسط دانشگاهها

دانشگاههای علوم پزشکی کشور در محکومیت عمل ساختارشکنان در روز عاشورای حسینی بیانیه صادر کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه علوم پزشکی تهران در محکومیت این حرکت خائنانه و بی ادبانه و موهن این گروه توطئه گر، همگان را به حضور در راهپیمایی عصر روز چهارشنبه 9 دی ماه دعوت کرد.

دانشگاه علوم پزشکی تهران

این دانشگاه در بیانیه خود تاکید کرده است: حضور گسترده در راهپیمایی را اعلام وفاداری به ساحت مقدس حضرت امام حسین (ع)، دفاع از اسلام، تشیع، نظام اسلامی که یادگار حضرت امام  خمینی (ره) است و دفاع از رهبری معظم انقلاب و پایبندی به قانون می دانیم.

دانشگاه علوم پزشکی همدان

دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در بیانیه ای در محکومیت اهانت به مقدسات اسلامی در عاشورای حسینی تاکید کرد: انتظار منطقی و عاجل این است که دستگاه قضایی، نهادهای امنیتی و انتظامی پس از حرمت شکنی های آشکار و مکرر فتنه گران بدون فوت وقت حرمت شکنان را به سزای اعمال زشت شان برسانند.

دانشگاه علوم پزشکی قم

دانشگاه علوم پزشکی قم با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت عاشورای حسینی را محکوم کرد. این دانشگاه در این بیانیه اعلام کرده است که اعضای هیئت علمی، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم با تمسک به آموزه‌های متعالی مکتب حسین ابن علی (ع) همچون گذشته بر راه مستقیم دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت استوار هستند و برخورد قاطع با این جریان و جلوگیری از بروز چنین گستاخی‌هایی را از سوی مسئولان قضایی و انتظامی کشور خواستار شدند.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران

اساتید، دانشجویان، کارکنان، پزشکان و پرسنل مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی بیانیه ای با محکومیت این توهین هولناک‌ از مسئولان قضایی کشور اشد مجازات را برای مسببان این حرمت‌شکنی آشکار خواستار شدند و اعلام کردند حرکت آشوبگران در روز عاشورای حسینی غیر قابل گذشت است.

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با انتشار بیانیه ای هتک حرمت به عاشورای حسینی (ع) را محکوم کردند. در این بیانیه آمده است: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری "مدظله‌العالی"، اقشار مختلف جامعه خصوصا نخبگان، خواص، دانشجویان، فرهنگیان، و... را بر محکوم کردن این حرمت‌شکنی دردناک فرا می‌خواند.

دانشگاه علوم پزشکی لرستان

دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در بیانیه خود آورده است: دانشگاهیان مجموعه علوم پزشکی استان لرستان ضمن بیعتی دوباره با مقام عظمای ولایت، آگاهانه و با بصیرت تمام فریاد "هیهات من الذله" را سر داده و خواستار برخورد قاطعانه دستگاه قضایی کشور با مسببین اصلی این وقایع و فتنه ها هستیم.

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز در بیانیه ای اقدامات مزبوحانه فریب خوردگان و ایادی داخلی استکبار جهانی و هتک حرمت تاسوعا و عاشورای حسینی را محکوم کردند.

کد خبر 1008518

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha