۱۲ دی ۱۳۸۸، ۱۷:۳۱

طی پیامی؛

احمدی نژاد سالروز ولادت حضرت عیسی(ع) را به پاپ تبریک گفت

احمدی نژاد سالروز ولادت حضرت عیسی(ع) را به پاپ تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی سالروز ولادت حضرت عیسی بن مریم (ع) را به رهبر کاتولیک های جهان تبریک گفته و تصریح کرده است: پیروی از پیامبران الهی تنها راه دستیابی به کمال انسانی، برقراری عدالت و صلح و دوستی پایدار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن کامل پیام دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان به پاپ بندیکت شانزدهم به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ، عالیجناب ، پاپ بندیکت شانزدهم،  رهبر کاتولیک های جهان ، ولادت حضرت عیسی بن مریم (ع) ، آیه بزرگ الهی ، پیامبر رحمت و مبشر سعادت بشر و آغاز سال 2010 میلادی را به جناب عالی و پیروان آن پیامبر عظیم الشان صمیمانه تبریک می گویم .

بدون تردید راه و آیین پیامبران ، راه و رسم سعادت، کمال انسانی ، برقراری عدالت و صلح و دوستی پایدار است و ریشه تمام نابسامانی های اخلاقی ، اجتماعی ، سیاسی و بحران شدید اقتصادی جهان کنونی ، دوری از این راه و آیین است .

امیدوارم با عنایت به روند رو به رشد مطالبه عدالت خواهی ، صلح جویی و تغییر و تحول اساسی در جهان به عنوان یک مطالبه واقعی ، بتوان با تلاش جمعی ، اراده لازم برای تحول مبنایی در اهداف و مقاصد ایجاد نمود ، تا آزادی تاریخی و ذاتی انسان برای نیل به صلح ، برادری ، امنیت و رفاه در سایه خداپرستی و عدالت محقق گردد.

ضمن آرزوی ظهور مصلح و موعود امم و حضرت عیسی مسیح (ع) که همه انبیاء الهی ، به روشنی به تحقق آن وعده داده اند، امیدوارم سال جدید ، با عنایت به مشترکات فراوان ادیان الهی ، سالی توام با آرامش و صلح برپایه عدالت، معنویت و کرامت انسانی ، اعتلای عزت و سعادت جامعه بشری باشد .

از خداوند متعال ، استمرار سلامتی و موفقیت جناب عالی و سرافرازی و نیک بختی پیروان حضرت عیسی مسیح (ع) و همه ازادگان و موحدان جهان را مسئلت دارم .

به گزارش مهر، چهارم دیماه مصادف با 25 دسامبر سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) بود .

کد خبر 1010034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha