۴ بهمن ۱۳۸۸، ۱۰:۴۹

بهره برداری از 24 طرح شهرداری قزوین در دهه فجر

بهره برداری از 24 طرح شهرداری قزوین در دهه فجر

قزوین - خبرگزاری مهر: شهردار قزوین از افتتاح 24 طرح خدمات شهری و عمرانی شهرداری قزوین با اعتباری بالغ بر270 میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

مسعود نصرتی در گفتگو با خبرنگار مهر در قزوین در خصوص طرحهای آماده افتتاح دهه فجر گفت: در حوزه حمل و نقل شهری، بهره برداری از پارکینگ شهد انصاری با اعتبار50 میلیارد ریال، راه اندازی 10 دستگاه اتوبوس جدید کولردار با اعتبار 9 میلیارد ریال، افتتاح سه جایگاه سوخت گاز طبیعی با اعتبار سه میلیارد ریال، بهره برداری از مرکز کنترل و سامانه دوربینهای ترافیکی سازمان تاکسیرانی با اعتبار یک میلیارد ریال از طرحهای آماده افتتاح در ایام الله دهه مبارک فجر است.

وی افزود: در حوزه خدمات شهری شهرداری قزوین افتتاح غسالخانه مدرن و جدید سازمان آرامستانهای در بهشت فاطمه (س) به مساحت یکهزار و750 مترمربع با اعتبار 15 میلیارد ریالی، راه اندازی ایستگاه پمپاژ خط انتقال آب به بوستان ملی باراجین و حفاری، تجهیز و راه اندازی سه حلقه چاه آب با هدف آبیاری فضای سبز شهری و باغستان سنتی با اعتبار شش میلیارد ریال، احداث بوستان ورزش و فضای سبز در فلکه حمل و نقل، نصب سیستم آبیاری تحت فشار در قسمتی از فضای سبز شهری با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و600 میلیون ریال از دیگر طرحهاست. 

نصرتی با اشاره به طرحهای حوزه عمران شهری و شهرسازی و زیباسازی نیز تصریح کرد: اتمام عملیات کف سازی، ساخت و نصب علامتها با اعتبار چهار میلیارد و500 میلیون ریال، اتمام فاز دوم پیاده روسازی خیابان خیام، فاز اول پیاده روسازی خیابان شهید بابایی، فاز اول پیاده رو سازی بلوار آزادگان با اعتباری معادل 18 میلیارد و 500 میلیون ریال، بهسازی نماد هواپیما در فلکه شهید بابایی با اعتبار 350 میلیون ریال و بسترسازی رودخانه نواب با اعتبار 750 میلیون ریال از طرحهای این حوزه خواهد بود. 

شهردار قزوین خاطر نشان کرد: همچنین مرمت و بهسازی خیابان شهدا با 15 میلیارد ریال اعتبار، آماده سازی معابر اصلی منطقه پونک، فاز دوم ترمیم روکش آسفالت سطح شهر، جدول گذاری برخی معابر با اعتبار 77 میلیارد ریال انجام شده است.

وی در پایان از از راه اندازی سیستم شهرداری الکترونیک در مناطق یک و دو شهرداری و مرکز اطلاعات شهرداری با اعتبار یک میلیارد ریال از جمله طرحهای آماده افتتاح شهرداری در ایام دهه فجر نام برد. 

کد خبر 1022463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha