۱۲ بهمن ۱۳۸۸، ۱۳:۵۷

زنده‌نام در گفتگو با مهر:

فیتیله‌ای‌ها و عمو پورنگ سال 89 نمایش رادیویی تهیه می‌کنند

فیتیله‌ای‌ها و عمو پورنگ سال 89 نمایش رادیویی تهیه می‌کنند

مدیر مرکز هنرهای نمایشی رادیو از توافقات این مرکز با گروه فیتیله‌ای‌ها و عمو پورنگ برای تهیه نمایش‌های رادیویی برای کودکان در سال 89 خبر داد.

محمود زنده‌نام مدیر مرکز هنرهای نمایشی رادیو در این باره به خبرنگار مهر گفت: این مرکز به تازگی با عمو پورنگ و گروه فیتیله به توافق رسیده تا نمایش‌های رادیویی برای کودکان تهیه کنند. متاسفانه ما برای کودکان نمایش رادیویی نداریم، در حالی که تهیه این نوع نمایش‌ها برای کودکان ضرورت دارد و باعث می‌شود آنها نیز شنونده رادیو شوند. در واقع باید کودکان و نوجوانان را در این باره تربیت کنیم.

وی در ادامه افزود: بچه‌ها سرمایه ما هستند بنابراین در کنار شبکه دو تلویزیون که اختصاص به پخش برنامه‌های کودک دارد، می‌توانیم بخشی  هم برای کودکان در رادیو نمایش اختصاص دهیم، چرا که ممکن است بچه‌ها نتوانند برنامه‌های شبکه دو را ببینند.

مدیر مرکز هنرهای نمایش رادیو خاطر نشان ساخت: عمو پورنگ و گروه فیتیله سال آینده این نمایش‌ها را برای کودکان تهیه و در بخش مختص به کودکان در رادیو نمایش روی آنتن می‌رود، حتی می‌توانیم با دوستان دیگر که برای کودکان کار می‌کنند همچون خاله شادونه هم به توافق برسیم تا در نمایش‌های رادیویی حضور داشته باشند.

کد خبر 1027843

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha