۱۲ خرداد ۱۳۸۹، ۱۱:۱۸

مهدی نژاد به مهر خبر داد:

برنامه های کمیته پدافند غیرعامل وزارت علوم/ ایجاد دوره‌های پدافند غیرعامل

برنامه های کمیته پدافند غیرعامل وزارت علوم/ ایجاد دوره‌های پدافند غیرعامل

معاون پژوهشی وزارت علوم با اشاره به برنامه های کمیته پدافند غیرعامل این وزارتخانه گفت: این برنامه ها به تایید کمیته پدافند غیرعامل رسیده است که برای دریافت بودجه های مورد نیاز به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری ارسال می شود.

محمد مهدی نژاد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: به منظور اجرای برنامه های جدید در کمیته پدافند غیرعامل در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دبیرخانه پدافند غیرعامل مذاکراتی انجام شد.

وی از امضای توافقنامه ای میان این کمیته و دبیرخانه پدافند غیرعامل خبر داد و اظهار داشت: در این راستا توافقنامه ای میان کمیته پدافند غیرعامل وزارت علوم و دبیرخانه پدافند غیرعامل به امضا رسید که طی آن برنامه های این کمیته مورد تایید این دبیرخانه قرار گرفت. 

معاون پژوهشی علوم ادامه داد: برای دریافت اعتبارات مورد نیاز این توافقنامه به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری ارسال می شود.

وی به جزئیات برنامه های این توافقنامه اشاره کرد و یاداور شد: توسعه دوره های آموزشی در حوزه پدافند غیرعامل در دروه های کارشناسی ارشد و دکتری یکی از برنامه های این کمیته است. ضمن آنکه آموزشهایی در حوزه پدافند غیرعامل برای مدیران دستگاه های اجرایی نیز پیش بینی شده است. 

مهدی نژاد نوری اجرای پروژه های تحقیقاتی نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه پدافند غیرعامل را از دیگر برنامه ها نام برد و یاداور شد: مقاوم سازی ساختمانها و سایر پروژه های که سایر دستگاهها و دانشگاهها می توانند در این حوزه اجرایی کنند مشخص شده است. 

وی با تاکید بر اینکه این برنامه ها مشکلی در حوزه اجرایی ندارد خاطرنشان کرد: در بعد عملیاتی نیز در صورت تایید این توافقنامه در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و تامین بودجه های مور نیاز اجرایی می شود.

کد خبر 1093508

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha