۱۲ خرداد ۱۳۸۹، ۱۲:۰۷

رئوفی نژاد خبر داد:

فدراسیون بدمینتون به شهر زنجان منتقل می شود

فدراسیون بدمینتون به شهر زنجان منتقل می شود

زنجان - خبرگزاری مهر: استاندار زنجان از انتقال فدراسیون بدمینتون به شهر زنجان همزمان با دور سوم سفر هیئت دولت به این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ایجرود با بیان اینکه فدراسیون بدمینتون در سفر سوم هیئت دولت به استان زنجان در شهر زنجان آغاز به کار می‌کند، افزود: دو اقدام مهم ورزشی در دور سوم سفر هیئت دولت به استان مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این اقدامات در راستای تمرکز ورزش در استان انجام می‌گیرد، ادامه داد: این اقدمات می‌تواند توسعه ورزش استان را بیش از گذشته ارتقاء دهد.
 
رئوفی نژاد با بیان اینکه ایجاد پایگاه قهرمانی رشته‌های سه گانه در استان از جمله اقدامات نادر در کشور است، بیان داشت: این فعالیت‌ها می‌تواند ورزش استان را در سطح کشور توسعه دهد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه استان باید از فرصتهای موجود در بخش ورزش استفاده کند، افزود: شهرستان ایجرود ظرفیتهای بسیار مناسبی برای توسعه رشته‌های مختلف به ویژه قایقرانی با توجه به وجود سد گلابر در این منطقه دارد.
 
رئوفی نژاد توسعه فضاهای ورزشی در استان زنجان را مطلوب دانست و افزود: میانگین سرانه فضای ورزشی کشور 50 سانتی متر عنوان کرد و افزود: سرانه فضای ورزشی استان زنجان 9 سانتیمتر از میانگین کشوری بالاتر است.
کد خبر 1094087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha