۱۷ خرداد ۱۳۸۹، ۹:۲۱

نصوری اعلام کرد:

ظهور دو هزار فرقه انحرافی/ گسترش شیطان پرستی با دلارهای آمریکا

ظهور دو هزار فرقه انحرافی/ گسترش شیطان پرستی با دلارهای آمریکا

قم - خبرگزاری مهر: معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت گفت: نزدیک به دو هزار فرقه نوظهور و انحرافی در دنیا پدیدار شده است که هزار فرقه از میان آنها به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، حجتالاسلام محمدرضا نصوری شامگاه دوشنبه طی سخنانی در دانشگاه علمی کاربردی شفیعه قم جریان مهدویت و اخلاق و همچنین نجات بشریت و منجی را دو دغدغه اساسی بشر عنوان کرد و اظهار داشت: کشورهای غربی برای ارتقای خلاء معنویت بشر بیش از دو هزار فرقه را به وجود آوردند و آنها را به ابزارها و تجهیزات لازم مجهز کردند تا به اهداف شوم خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود هزار فرقه انحرافی شناسنامه‌دار در دنیا وجود دارند و برخی از این فرقههای نوظهور وارد کشور ما شدند.

نصوری افزود: با توجه به خلاء و نیاز معنوی بشر امروز، برخی از فرقه‌ها امکانات و ابزارهای مختلفی را در اختیار دارند تا به همه بگویند فرقه و کیش ما خلاء شما را پر می‌کند.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت انحرافات در عقاید را یکی از خطرناک‌ترین شیوه‌های غربیها برای تخریب اعتقادات مذهبی دانست و گفت: گروههای سای‌بابا، رام‌الله، یوگا و شیطان‌پرستان از جمله گروهها و فرقه‌های انحرافی هستند که با این هدف تشکیل شدند.

نصوری گفت: گریز از تفکر معنوی و شکل دادن رفتارهای کج و جامعه ستیز، ایجاد بحران هویت و تنش در زندگی اجتماعی و خانوادگی، تهی‌سازی فرهنگی جوانان، حذف دین از صحنه زندگی اجتماعی، ترویج پرخاشگری و عصبانیت، گسترش بیماریهای روحی و روانی و احساس پوچی از جمله اهداف شیطانپرستان برای مبارزه با دین و مقدسات است.

گسترش فرقه شیطان پرستی با دلار آمریکا

وی با بیان اینکه گروههای شیطانپرستی و عرفان‌های نوظهور و انحرافی، تفکرات قرآنی و معنوی را مانعی بر سر راه خود میدانند اظهار داشت: آنها با هر مظاهر الهی خدایی مخالف هستند و نوک پیکان حمله خود را به سمت دستورات اسلامی با نگاه تشیع گرفتند.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت با اشاره به اختصاص اعتبارات کلان از سوی کشورهای غربی به ویژه آمریکا برای گسترش فرقههای شیطان پرستی تصریح کرد: شیطان‌پرستان از طریق انتشار پوستر‌های جذاب و گمراه کننده، گسترش سایت‌ها و وبلاگ‌های شیطان‌پرستی، تبلیغ و اطلاع‌رسانی از طریق پارتی‌های شبانه در میان قشر مرفه‌نشین شهرهای بزرگ، مشاوره، استفاده از ورزش رزمی و یوگا به تبلیغ و ترویج عقاید و افکار خود می‌پردازند.

نصوری استفاده از موزیک‌های تند و موهای بلند، استفاده از مشروبات الکی، مواد روانگردان و تمسخر ادیان الهی را از جمله علائم شیطان‌پرستان عنوان کرد.

کد خبر 1096168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha