۳۱ خرداد ۱۳۸۹، ۱۷:۵۶

عدم اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها کشور را دچار مشکل می کند

عدم اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها کشور را دچار مشکل می کند

مشهد - خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستانها گناباد و بجستان در مجلس گفت: اگر قانون هدفمند کردن یارانه ها اجرا نشود در 10 سال آینده مشکلات کشور چندین برابر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در گناباد، مهدی مهدیزاده ظهر دوشنبه در اجتماع مردم بیدخت در مسجد جامع این شهر افزود: استکبار جهانی می خواهد ملت ایران را از داشتن دانشی که امروز یکی از نیاز های اساسی هر کشور است محروم کند.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس گفت: اینگونه حرکات و اقدامات نمی تواند ملت ایران را از داشتن دانش صلح آمیز هسته ای که به دست دانشمندان جوان مسلمان ایران به دست آمده ، محروم کنند.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی از مکتب عاشور و رهبری خود آموخته اند که زیر بار ذلت نروند و تبعیض را قبول نکنند.

وی گفت: در حالی که در برخی کشورها بیش از 200 کلاهک هسته ای وجود دارد، شورای امنیت سازمان ملل با حمایت استکبار جهانی و بویژه آمریکا قطعنامه علیه کشوری صادر می کند که برای پژوهش و نیازهای انسانی خود به دنبال دانش هسته ای است.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه قدرتهای بیگانه دست به کشتی های ایرانی بزنند، فرزندان ایران اسلامی به هیچ وجه کوتاه نخواهند آمد و مقابله به مثل خواهند کرد.

مهدی زاده با اشاره به قانون هدفمند کردن یارانه ها اظهار داشت: این قانون ممکن است در مرحله اجرا با مشکلاتی مواجه شود، ولی باید تمام مردم برای اجرای کامل این قانون همکاری نمایند.

وی افزود: اگر این قانون اجرا نشود در 10 سال آینده مشکلات کشور چندین برابر می شود لذا با اجرای این قانون که تا حدودی جلوی اسرافها گرفته می شود ، یک قدم به سوی عدالت نیز برداشته خواهد شد.

مهدی زاده با اشاره به خدمات دولت در شهرستان گناباد ادامه داد: در این چند سال اخیرخدمات زیادی در بخشهای راه، آب، برق، مخابرات، صنعت، گردشگری، ورزش و آموزش انجام شده که از دولت و مسوولان جای تقدیر دارد.

نماینده گناباد در مجلس گفت: دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه ارتقاء یافته و تربیت پزشک عمومی نیز از اول مهرماه سال جاری با پذیرش حداقل 20 نفر در دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود.

وی افزود: افزایش رشته های دانشگاه آزاد ا سلامی به حدود 70رشته، راه اندازی دانشکده علمی - کاربردی بهزیستی بیدخت، دانشگاه پیام نور کاخک و مرکز آموزش صنعت شرق کشور درگناباد از جمله خدمات دولت به این شهرستان بود.

مهدی زاده بدون اشاره به جزئیات بیشتر گفت: مردم بزودی شاهد تحول و اجرای یکی از بزرگترین آرزوهای عمرانی؛ خدماتی و زیربنایی شهرستان خواهند بود که برای این منظور در مرحله نخست بیش از 50 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

کد خبر 1104927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha