۳ مرداد ۱۳۸۹، ۱۳:۲۹

جشن انتظار در مراکز فرهنگی هنری شهر تهران برگزار می‌شود

جشن انتظار در مراکز فرهنگی هنری شهر تهران برگزار می‌شود

همزمان با سالروز یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با برنامه‌هایی شاد و متنوع این روز فرخنده را جشن می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جشن میلاد، جشن بادبادک‌ها و برنامه گذر هنر در کمپ تابستانی بانوان واقع در بزرگراه شهید حقانی از جمله برنامه های مراکز فرهنگی هنری شهر تهران برای این مناسبت بزرگ هستند .

جشن میلاد با برنامه‌هایی چون مولودی خوانی و سخنرانی همراه است. در کنار این جشن، ایستگاه گذر هنر پذیرای شهروندان علاقمند به نقاشی دیواری است.

همچنین در جشن "بادبادک‌ها" این امکان فراهم می شود تا کودکان و خانواده‌ها بادبادک‌هایی که با مضمون نامه ای به امام زمان (عج) ساخته اند به پرواز در بیاورند.

جشن پیشواز نیز از دیگر برنامه های ویژه سالروز ولادت امام زمان (عج) است که شامل اجرای تواشیح، نمایش طنز، مدیحه‌سرایی ، موسیقی سنتی به سرپرستی امام قلی، مسابقه، شاهنامه خوانی و آتش بازی در فرهنگسرای گلستان است.

همچنین همایش "با همت بلند در انتظار آفتاب"، شامل سخنرانی مذهبی، در فرهنگسرای اشراق، و ویژه برنامه های شاد و مفرح در دیگر مناطق شهر تهران به همین مناسبت برگزار می شود.

"جشنواره شمیم یار"، "یاد ماندگار" و "کوی عشق" نیز از دیگر برنامه های سازمان به مناسبت ولادت حضرت قائم (عج) است.

تهیه و توزیع بسته فرهنگی، انتشار و نصب 3 هزار عدد پوستر در اتوبوسهای شرکت واحد و 3 هزار پوستر نفیس جهت تبلیغات شهری نیز جزو برنامه های تبلیغاتی ستاد گرامیداشت اعیاد نیمه شعبان است.

کد خبر 1122955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha