۱۱ مرداد ۱۳۸۹، ۱۴:۵۰

مهلت ارسال آثار به جشنواره کتاب سال رضوی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره کتاب سال رضوی تمدید شد

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی تا 25 مرداد ماه امسال تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر جشنواره "کتاب سال رضوی" با بیان این مطلب گفت: با توجه به درخواست نویسندگان و ناشران، زمان ارسال آثار تا 25 مرداد تمدید شد و نویسندگان و ناشران می‌توانند تا این تاریخ سه نسخه از اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

محمدهادی زاهدی عنوان کرد: سومین جشنواره کتاب سال رضوی، امسال توسط کتابخانه مرکزی و با همکاری برخی از مراکز فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود و در آن علاوه بر آثار زبان فارسی داخلی و خارجی، آثار زبان‌های خارجی چون انگلیسی، عربی و اردو نیز مورد داوری قرار می‌گیرند.
 
وی افزود: سومین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی با محورهای علوم و معارف رضوی، تاریخ و سیره رضوی، شعر، داستان، کتاب‌های کودک و نوجوان، ترجمه و زبان‌های خارجی برگزار می‌شود که به هرکدام از نفرات برتر در بخش‌های مختلف تندیس، لوح تقدیر، خرید آخرین شمارگان اثر و ... اهدا خواهد شد.
 
زاهدی با بیان این ‌که جشنواره همانند سایر جشنواره‌های مربوط به امام رضا (ع) در دهه کرامت (19 مهر) برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر انتخاب کتاب‌های برتر با محورهای فوق از نویسندگان پایان‌نامه‌های برتر و نیز ناشران برتر در دو بخش 10 سال اخیر و یک سال اخیر تقدیر می‌شود.
 
کد خبر 1127120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha