۲۳ مرداد ۱۳۸۹، ۱۳:۲۸

در ماه رمضان؛

70 ویژه برنامه در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) اجرا می شود

70 ویژه برنامه در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) اجرا می شود

استان تهران - خبرگزاری مهر: 70 ویژه برنامه ماه رمضان در آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در شهر ری اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در شهرری، برنامه تلویزیونی میهمانی خدا به همت شبکه قرآن و معارف سیما از ابتدای ماه مبارک رمضان تولید و بصورت مستقیم پخش خواهد شد.

این برنامه همه روزه از ساعت 12 ظهر با بخشهایی همچون بیان احکام، تلاوت قرآن کریم، پخش زنده اذان از حرم مطهر، نماز جماعت ظهر و عصر و ترتیل خوانی یک جزء از قرآن کریم همراه خواهد بود.

در این برنامه که تا پایان ماه مبارک رمضان در مصلای بزرگ ری برگزار می شود، چهره های قرآنی، اساتید و قاریان قرآن کریم به اجرا برنامه خواهند پرداخت.

همچنین رمضان با قرآن یکی دیگر از برنامه های قرآنی است که در شبهای بافضیلت ماه مبارک رمضان از سوی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برای زائران و مجاوران و عموم علاقمندان به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام تدارک دیده شده است.
 
در این مراسم که از ساعت 21 و 30 دقیقه در مصلای بزرگ ری برگزار می شود، برنامه هایی چون قرائت دلنشین قرآن کریم توسط قاریان ممتاز و بین المللی، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، سخنرانی و برگزاری مسابقه و اهدا جوایز متبرکه به قید قرعه به مرحله اجرا در خواهد آمد.
 
حجج اسلام گیوی، لواسانی و متبحری به ترتیب از دهه اول تا دهه سوم ماه مبارک رمضان، سخنران این مراسم خواهند بود.
 
این مراسم همزمان بصورت زنده از سایت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) پخش خواهد شد همچنین هرشب مسابقه اینترنتی در سایت آستان مقدس برگزار خواهد شد.
 
همچنین همزمان با ماه مبارک رمضان، نمازجماعت مغرب و عشا در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، دو مرتبه و در مصلای بزرگ ری برگزار می شود، نوبت نخست اقامه نماز جماعت مغرب و عشا بلافاصله پس از اذان مغرب خواهد بود  و در نوبت دوم نیز در ساعت 21 و 10 دقیقه اقامه می شود.
کد خبر 1130670

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha