۳ مهر ۱۳۸۹، ۱۵:۳۸

برنامه هفتگی سرای اهل قلم اعلام شد

برنامه هفتگی سرای اهل قلم اعلام شد

سرای اهل قلم وابسته به خانه کتاب در هفته جاری میزبان چند نشست ادبی و نقد و بررسی کتاب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فردا یکشنبه 4 مهر از ساعت 16 تا 18 میزگردی با موضوع "سازماندهی نسخ خطی" با حضور دکتر حبیب‌الله عظیمی، فریبا افکاری، محمد وفادار مرادی، سید جعفر اشکوری و سهراب یکه زارع برگزار می‌شود.

دوشنبه 7 مهرماه از ساعت 16:30 تا 18:30 جلسه نقد و بررسی کتاب "وصیت‌نامه شهدا جلد اول" برپا می‌شود که در آن مجتبی رحماندوست، منوچهر اکبری، امیر رزاق زاده و علی‌الله سلیمی شرکت خواهند کرد.

همچنین در این روز میزگردی با موضوع "دیجیتال سازی نسخ خطی" از ساعت 16 تا 18 با حضور سید علیرضا طیرانی، دکتر سوسن اصیلی و ناصر گلباز برگزار می‌شود.

مروری بر تاریخ ادبیات آمریکا از مجموعه نشستهای ادبیات ملل سه‌شنبه 6 مهرماه ساعت 17 تا 19 با سخنرانی دکتر امیرعلی نجومیان و رضا نجفی برپا خواهد شد.

روز چهارشنبه 7 مهرماه نیز دو نشست "آسیب‌شناسی ترجمه در ایران" با شرکت دکتر عبدالله برادران و دکتر امیر محبیان از ساعت 14 تا 17 و نشست "مولوی و عرفان" به مناسبت بزرگداشت مقام مولوی با حضور دکتر حشمت‌الله ریاضی، حسینعلی کاشانی و دکتر علی محمد صابری از ساعت 16:30 تا 18:30 برگزار می‌شود.

نشستهای یاد شده در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب اسلامی،‌ خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک 2  برگزار می‌شود.

کد خبر 1158359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha