۵ مهر ۱۳۸۹، ۱۶:۴۳

حضور"زنان کوچک" در کتابفروشیها

حضور"زنان کوچک" در کتابفروشیها

کتاب "زنان کوچک" اثر لوئیزا می‌اولکات با ترجمه و تلخیص محمد میرلو از سوی شرکت سهامی کتابهای جیبی وابسته به موسسه انتشارات امیرکبیر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این کتاب که از مجموعه "خلاصه‌ رمانهای برجسته" از سوی این ناشر چاپ شده است به خلاصه رمان "زنان کوچک" اختصاص دارد.

این رمان که بر اساس الگوی اخلاقی و کتابهای مذهبی نگاشته شده به دلیل طنز و صمیمیت قوی آن هنوز در سراسر جهان خوانندگان بسیاری دارد و سالهاست که جای خود را در میان آثار کلاسیک و موفق دنیا حفظ کرده است.

اولکات اولین اثرش را در شانزده سالگی نوشت و بعدها نیز برای کسب درآمد بیشتر، هم داستان و رمان جدی خلق کرد و هم آثار بازاری. مشهورترین اثر این نویسنده "زنان کوچک" است که آن را در سال 1868 نگاشت و به دنبال موفقیت و استقبال مردم از آن سه اثر دیگر دنباله‌دار درباره شخصیتهای اصلی این کتاب یعنی خانواده مارچ نوشت که عبارتند از "همسران خوب"، "مردان کوچک" و "پسران جو".

در خلاصه داستان "زنان کوچک" می‌خوانیم: یکی از روزهای ژوئیه بت که رئیس پست باشگاه پیک ویک شده بود از صندوق پست مشترکشان بین دو خانه با یک عالم نامه و بسته پستی به خانه آمد و آنها را به دست افراد خانواده رساند. برای مگ هم یک نامه و یک لنگه دستکش و برای جو دو نامه از صندوق آورد.

کتاب "زنان کوچک" با شمارگان 3000 نسخه در 150 صفحه و به قیمت 1700 تومان منتشر شده است.

کد خبر 1159924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha