۲۱ مهر ۱۳۸۹، ۹:۱۴

به مناسبت هفته پست؛

تمبر اختصاصی به آیت الله شفیعی اهدا شد

تمبر اختصاصی به آیت الله شفیعی اهدا شد

اهواز - خبرگزاری مهر: به مناسبت هفته پست، تمبر اختصاصی آیت‌الله سید علی شفیعی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به وی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر در اهواز، شامگاه سه شنبه در جریان دیدار مدیر و کارکنان پست خوزستان با نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، تمبر اختصاصی آیت‌الله شفیعی به وی اهدا شد.

مدیر‌کل پست خوزستان در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیتهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پست و جایگاه پست در استان پرداخت و گفت: از مهرماه سال گذشته تاکنون بالغ بر 48 میلیون مرسوله توزیع شده است.

مهران حموله افزود: همچنین در این مدت 43 میلیون مرسوله قبول، تجزیه و رهسپاری شده است.

وی از اعطای اپراتور اول توسط رئیس جمهور به پست در دیدار وی با مدیران شبکه پستی و همچنین از آغاز به کار 10 پروژه پستی در هفته پست استان خبر داد و مهمترین آنها را احداث مرکز مکانیزه جنوب غرب کشور دانست.

حموله ادامه داد: پست به عنوان یکی از ارکان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مجامع جهانی شناخته شده و پست در زمینه ارتباطات در فعالیت جوامع نقش و جایگاه پر رنگی دارد.

همچنین نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این نشست با تبریک روز جهانی پست به نقش پست در جامعه و روند تکامل آن تا امروز پرداخت و گفت: سلامت مرسولات و سرعت سیر آنها باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.

آیت‌الله سید‌علی شفیعی خاطرنشان کرد: اهمیت پست و خدماتی که این سازمان ارائه می‌دهد را می‌توان با در نظر گرفتن مشکلاتی که با نبود آن پیش می‌آید، درک کرد.
کد خبر 1169792

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha