۹ آبان ۱۳۸۹، ۱۸:۵۱

احمد عجم:

عزم مسئولان ارتقاء رفاه و سطح معیشت مردم است

قزوین - خبرگزاری مهر: استاندار قزوین گفت: عزم و اراده مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای ارتقای سطح معیشت و رفاه مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر در قزوین احمد عجم ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح طرحهای عمرانی در شهر بیدستان اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی چیزی غیر از همت و کار مضاعف را نمی پذیرد و خوشبختانه در جای جای کشور اقدامات و حرکت های توسعه ای غرورآفرینی مشاهده می شود که همگی آنها به برکت این نظام مقدس و خون شهدا به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه فعالیت و تلاش در جمهوری اسلامی مثال زدنی و قابل توجه و کیفیت کارها بالاست، تصریح کرد: باید قدر نعمت خدمت در چنین فضایی را که در زیر سایه ولایت فقیه به دست آمده است بدانیم و در ارائه خدمت به مردم در اقص نقاط کشور تلاش کنیم.
 
استاندار قزوین ارتقا سطح زندگی و آسایش مردم را دغدغه جدی دولت دانست و خاطرنشان کرد: دولت درصدد افزایش سطح خدمات و ارتقای کیفیت آن است و در همین راستا در استان قزوین هم نگاه ما ارائه خدمات زیربنایی و رفاهی در شهرهای کوچک بیشتر از مناطق دیگر است.
 
وی در ادامه به توسعه شهری بیدستان اشاره کرد و گفت: بیدستان هم از نظر شهرنشینی و هم از نظر فرهنگی پیشرفت های قابل توجهی را داشته که این پیشرفت ها به خوبی قابل احساس است و امیدواریم با تلاش مضاعف مسئولان بویژه شهردار این خدمات بیشتر شود.
 
عجم به مسئولان شهربیدستان تاکید کرد: با حرکت در مسیر توسعه و ایجاد زیر ساخت ها بیدستان را به عنوان یک شهر نمونه معرفی کنند.
 
استاندار قزوین با اشاره به اینکه هیچ کاری بدون مشارکت و حمایت مردم به سرانجام نمی رسد از شهردار خواست در اجرای طرحهای عمرانی از مشارکت مردم بیشتر استفاده کند.
 
طاهری شهردار بیدستان هم از افتتاح چند پروژه بزرگ در هفته دولت امسال یاد کرد و گفت: این طرحها شامل خرید تجهیزات شهرداری و ماشین آلات خدمات شهری، اصلاح ساختار اداری، مطالعه طرح جامع شهری، بوستان محله، آسفالت معابر شهری با یک میلیارد و 150 میلیون ریال بود که به بهره برداری رسید.
 
شهردار بیدستان از استاندار قزوین خواست در ساخت سالن ورزشی، کلانتری و حل مشکل اوقافی بودن زمینهای این شهر دستور مقتضی صادر کند.
کد خبر 1182209

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha