۱۵ آبان ۱۳۸۹، ۱۶:۰۸

آیت ‌الله صفایی بوشهری:

جلوی افزایش مددجویان کمیته امداد بوشهر گرفته شود

جلوی افزایش مددجویان کمیته امداد بوشهر گرفته شود

بوشهر- خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با افزایش اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) جلوی افزایش تعداد مددجویان این نهاد در استان بوشهر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، آیت ‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر شنبه در نشست با عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: هم اکنون حدود 10 درصد از جمعیت استان بوشهر که حدود 85 هزار نفر را شامل می شود تحت پوشش این نهاد هستند که این یک آمار بالایی است.

وی با تاکید براینکه کمیته امداد به دنبال کاهش فقر در جامعه باشد، اظهار داشت: کمیته امداد اگر بخواهد تنها به فکر رفع فقر موجود باشد همواره پدیده فقر در جامعه گسترده می ‌شود که انتظار ما از مسئولین این نهاد این است که با غنی سازی فرهنگی و اقتصادی بتواند جامعه هدفش را هدایت کند.

امام جمعه بوشهر افزود: یکی از راهکارهای رفع فقر و خودکفایی مددجویان ایجاد بازارچه بانوان و تاسیس شرکتهای مختلف و استفاده از مددجویان تحت پوشش در این واحدهاست.

صفایی بوشهری افزود: استان بوشهر از قابلیتهای و پتاسیلهای عظیم به ویژه در بخش اشتغال برخوردار است که با بهره گیری از آنها می توان ریشه فقر را در استان بوشهر بخشکانیم.

وی با پیشنهاد برگزاری همایش دانش بنیان برای یافتن راهکارهای مناسب برای رفع فقر در استان بوشهر گفت: در این همایش با دعوت از نخبگان و کارشناسان نظرات آنان را جهت رفع فقر در استان جمع آوری و عملیاتی شود.

کد خبر 1185972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha